model RC relais

C

Cluricaun

Guest
Hoi

Ik heb hulp nodig bij het ontwerpen van een aan / uit-schakelaar dat is gecontroleerd door een model radio.Ik kan het signaal naar de servo en het op tijd en de huidige is niet kritisch zijn, maar een gering effect op de uit-schakelaar nodig is.Kan iemand mij helpen hoe coderen de servo-signaal naar een uitgang puls van ongeveer 250-500 ms?

Met vriendelijke groetU al na dit 3 keer, ik geschrapt 2 van hen.

hc
Laatst gewijzigd door Cluricaun op 29 maart 2004 22:25; bewerkt 1 keer in totaal

Ik ben het niet understan heel goed wat je wilt, het
is een impuls voor elke keer dat u het commando of een schakelen?Nooit minder van hen kan worden gemaakt met behulp van een eenvoudige LC (PIC12C508 of Atmel Tiny).Alle RC ontvanger leveren hetzelfde signaal, een 1 (0s) tot 2 (180s) mS hoog elke 20 ms.Als je gebruik maakt van de neutrale positie 1,5 ms (jaren'90) als referentie kunt u op ON / OFF alleen het verzenden van een 1ms voor off of 2ms voor ON.
Probeer serching het web en vind je een aantal projecten voor de controle op snelheid met een 12C508 met broncode (sorry, maar ik heb niet de link).Het kan een uitgangspunt.Ik hoop dat dit bericht u helpt.Met vriendelijke groet.

i
don't understant wat je wilt too.but als u wilt dat een pluse on / off van 200-500 ms, kunt u gebruik maken van een Sigle monostabillity circuit.such als een NE555, of zo.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back