mobot microcontroller

A

alain

Guest
hi, kan iemand me helpen pls op mijn project.dit is met betrekking tot informatie over het programma voor mijn mobot ... een lijn Finder.Ik heb geen idee wat onze instuctor probeert te maken met ons doen.hij zei dat we moeten maken van een programma voor onze microcontroler met behulp van programmeren in C, denk ik.kan niemand geven of toon mij een voorbeeld van een programma over de lijn finder zo waar ik kan baseren mijne ..Hoe dan ook, ik zou met behulp van de Z80 encore microcontroller voor.

Salam,

Mag dit je helpen.

Line FOLLOWER ROBOT gebruiken AT89C2051 & C

http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit / LFrobot / LFrobot.htm

Sphinx

Alain schreef:

hi, kan iemand me helpen pls op mijn project.
dit is met betrekking tot informatie over het programma voor mijn mobot ... een lijn Finder.
Ik heb geen idee wat onze instuctor probeert te maken met ons doen.
hij zei dat we moeten maken van een programma voor onze microcontroler met behulp van programmeren in C, denk ik.
kan niemand geven of toon mij een voorbeeld van een programma over de lijn finder zo waar ik kan baseren mijne ..
Hoe dan ook, ik zou met behulp van de Z80 encore microcontroller voor.

im van de universiteit van Baguio ... natuurlijk dat
het in Baguio.Yap, zouden we met behulp van de Z80 micropocessor voor ons project .. maar het wuld niet eenvoudig omdat onze instructeur hebben niet veel nagedacht over de toepassing en de programmering van de microprocessor ..
.... hoop dat je kan helpen.

door de manier, glenjoy, waar zijn jullie ook? .. ben je hier uit de Filipijnen ook?

feiutm9898, Yap im een lijn volgeling robot.

dankzij Sphinx, hoop dat het zou kunnen doen ..
Ik kom gewoon om te proberen hetPosten samengevoegd door davorinVolgende keer dat u uw laatste post in plaats van terbeschikkingstelling elke 2 minuten 1 lijn alleen of krijg je waarschuwing!

Ja, ik kom uit de Filipijnen, ik ben geen student, kan ik je helpen, start het lezen van de Z80 instructieset, zal u vertellen hoe te programmeren met behulp van de micro-assemblage.Btw,
wil je worden met behulp van assemblage of C in de programmering van de Z80?

Start ook inzicht in de architectuur van de Z80, speciale functie registers en geheugen toewijzingen.

Dan kun je het weet al het bovenstaande info, kunt u vragen mij een betere vraag over routines.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back