Mobiel & Telefoon?

A

ahmed osama

Guest
Beste allemaal waarom als er een gsm in de buurt een gewone telefoon horen we wat lawaai in het (tijdens een gesprek komt naar de mobiel), hoewel de mobiele werken in> 800Mhz en telefoon

becuse de telefoon speelt de freq dat te maken met gegevens in andere kant heb je cant 800 MHz te horen met een lange 01010101010101, maar yo kan horen 0000000111111____111111000000________1111000000000

ik denk dat-lader niet spelen frequentie, maar het gebruik van QPSK. niet FM modulatie. de storing te worden geproduceerd door IF (intermediate frequency), zoals 38MHZ osccilator, en of IO de frequentie van de communicatie tussen IC's. BR: D

Wat je hoort is de snelheid van de uitbarstingen van gegevens. De burst is 8 keer slots. Het slot is 0,557 ms, zodat de burst is 4,456 ms, zodat het tempo van de uitbarstingen is in de audio-bereik van frequenties, zodat we kunnen horen. Ook de signalering van het gesprek setup is op dezelfde scala van audio-frequenties.

[Quote = moustafa.abdelhady] Wat je hoort, is de snelheid van de uitbarstingen van gegevens. De burst is 8 keer slots. Het slot is 0,557 ms, zodat de burst is 4,456 ms, zodat het tempo van de uitbarstingen is in de audio-bereik van frequenties, zodat we kunnen horen. Ook de signalering van het gesprek setup is op dezelfde scala van audio-frequenties. [/Quote] dit is zo leuk, maar alles wat op de drager 800-900 Mhz! niet in de basisband

yep, maar een niet-lineariteit (en PA zijn niet lineair) verspreidt harmonischen over het spectrum, dus in base-band ook.

Ik denk dat het probleem is met de audio-versterker gebruikt in de telefoon. Ik heb een Voeding Audio versterker met behulp van National Semiconductor's IC gemaakt, maakt het een hel veel lawaai tijdens een sms of bel, dat ook met een minimum van 3 meter afstand van de versterker. Maar, ik nog steeds niet begrijpen hoe kunnen deze audio-versterkers te krijgen (krijgen) die signalen draadloos van de mobiele telefoons ....? :?

Hi ja ze kunnen, van een vuile grond of van uitgestraalde veld in de mobiele telefoon (elk element werkt als een antenne) zijn typische voorbeelden. Dit is de audio-Buzz!

Ik denk dat het komt door de onderlinge koppeling tussen de spoelen in de mobiele telefoon en de vaste telefoon. waarbij de stroom in een spoel genereren flux die intern een stroom te produceren in een onderlinge spoelen in de vaste telefoon. voor meer informatie over dit Stoel Elektromagnetische tekstboek. -DBurg

Ik denk dat het de interferentie tussen de lijn frequentie en de mobiele frequentie .....

Iedereen is er mis tot nu toe .... Het is niets meer dan de uitbarstingen van RF van de telefoon. De RF wordt opgevangen door de bedrading en verholpen door niet-lineariteiten in de toestel halfgeleiderinrichtingen. Het is niet de gegevens op de telefoon dat de storing veroorzaakt, het is de afwezigheid of aanwezigheid van de vervoerder. GSM-gebruik en soortgelijke toepassingen sequentiële barst van verschillende telefoons op een frequentie, zodat elk heeft een aan en uit tijd-slot. Als de vervoerder aan en uit gaat, de rectificatie veroorzaakt kleine maar snelle offsets in de versterker vertekenende die je hoort als de buzz, buzz, buzz, buzz, buzzzzzzz lawaai. Brian.

en u RF-sed i wordt opgepikt door de bedrading, ik heb een draadloze vaste telefoon bij mij thuis n het klinkt nog steeds tht buz buz buz wen een sms of een oproep binnenkomt op mijn mobiele telefoon? THR must b een andere verklaring

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back