misschien is het niet duidelijk

Z

zyyang

Guest
hi everyone
Nu ben ik het ontwerpen van een PLL, en ik wil dat berekenen hoeveel uitloper van pll'output als 1uV rimpelspanning op vctrl.
en mijn filter is de traditionele: twee om filter dat een nul en 2 heeft paal.hier iemand mij vertellen dat de golf is een trianglar maar waarom?en waarom niet een vierkante golf?en als mijn filter is 3_order die men zal de golf zijn?
hartelijk dank!Toegevoegd na 2 minuten:het circuit
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Als je kijkt naar de huidige verwerkt in de Loop-filter, dat is een vierkante golf van stroom.De lus filter condensatoren worden opgeladen door dat de huidige, en om de spanning op de uitgang van de heffing pomp ziet eruit als een exponentiële laadspanning.

Wat de onecht componenten met een 1 uV lawaai spanning, de VCO uitgang wordt gegeven door Fout = Kvco * VTune, zodat de onechte wordt gegeven door 1 uV * Kv.

Naast dat Uitgezonden output in de output van een gesloten lus PLL wordt gevormd door de Closed Loop Transfer functie, dus het is een low pass reactie.Voor de totale lus antwoord op een 1 UV onechte,

SpuriousResponse (f) = 1 uV * Kvco * 20log10 (| CLG (f) |)Dave
www.keystoneradio.com

Hier is tijd voor de eerste reactie circuit, waar Iin is Pulse trein van Ic,-Ic.
Circuit1:
Vout (t) = Iin * (R1 * C2 * exp (- (C1 C2) * t/C1/R1/C2) * C1-C1 * R1 * C2 t * C1 t * C2) / (C1 C2) ^ 2
Als de tijd constant R1C1C2 / (C1 C2) is veel kleiner dan schakelfrequentie exp = 1
Vout (t) = Iin * (C2 * R1 * C1-C1 * R1 * C2 t * C1 t * C2) / (C1 C2) ^ 2
Twee pool
v [out] = (1 s * C1 * R1) * Iin / s / (C1 C2 s * C2 * C1 * R1)
nul = 1/C1R1
p1 = 0, p2 = (C1 C2) / C1/C2/R1

Circuit2:
"v [OUT1] = Iin * (1 s * C1 * R1) / s / (Hof s * C1 * R1 * Hof s * C1 * Hof * Rout C1 s * C2 * Hof * Rout C2 s ^ 2 * C2 * C1 * R1 * Hof * Rout s * C2 * C1 * R1) "

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back