MINMUM track te volgen op afstand

H

havi

Guest
Hai iedereen,

Stel dat ik van spoor naar spoor afstand is 7 molen, is het schept een probleem.
eventueel een nows mail naar mij.
thanky u

Studenci to dość aktywna rzesza internautów. Z badań przeprowadzonych przez Gemius wynika, że najbardziej aktywni online są studiujący pochodzący z Mo ...

Read more...

De track afstand is die rechtstreeks verband houden met maximale spanning tussen de verschillende aangrenzende sporen.Als zij alleen laagspanningsapparatuur signalen zoals 5 volt TTL logica of zelfs iets rond 12 volt is het ok.
Ik had zag een site die werd met de relatino van track sepparation en spanning, maar ik heb nooit bookmark het, sorry.
Een andere factor die kan leiden tot problemen voor kleine track afstand is de capaciteit van de lange termijn, parallelle sporen.Je zou moeten overwegen deze capaciteit als uw schakeling werkt met een hoge frequentie of de capaciteit kan hebben enig effect in uw terugkoppelingslussen.

geen probleem in kleine signaal, kunnen we gebruik maken van 4 miljoen minuten

als het een niet-impedantie tracks, dan moeten we geen zorgen over de afstand, maar als het is impedantie gecontroleerd, vervolgens de signalen worden gesimuleerd met 7 mil spatiëring voor crosstalks.

maar tegenwoordig, 5 mil afstanden zijn acheivable in fab zonder probelms

Voor de minimumspoorbreedten afstand, ik stel voor dat u contact opneemt met de PCB-fabrikant dat u van plan bent te gebruiken
en vragen wat hun minimum is.

Gewoon omdat sommige kunnen gaan tot een NATs nadger betekent niet dat alles kan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back