Mijn Programer Niet Branden De PIC16F628A Help

• Thread starter Ghassan Al-Mutawa
  • Start date
G

Ghassan Al-Mutawa

Guest
Hi Guies

Ik kocht een [Tait Serial Programer] met behulp van een Visa-kaart, in een van de sites, het saied dat het programma pic16f84a & pic16f628a

nu mijn probleem is dat als er ooit Ik probeer te branden, het programma in de chip pic16f628a

de icprog geeft mij de melding "Error Controle op 0000H".

waar als het goed werkt met de pic16f84a.

can any one help me, i am vergrendeld

dit is een veel voorkomende fout die optreedt als gevolg van de programmering spanning te laag.Controleer uw voedingsbron voor ripples.is het misschien te veel rimpels en dat zou kunnen worden de meest waarschijnlijke oorzaak van dit probleem.Ik zou je aanraden aan de macht de programmeur van twee 9V-batterijen.dat de manier waarop u wont hebben alle problemen met rimpel.

er kan ook nog een probleem.de PIC kan niet worden ingeschakeld in de programmering modus op het juiste moment.dit is meestal het gevolg van de interne oscillator van de 628.proberen om de Vpp vertraging van uw programmeersoftware en daarna de PIC.

David Tait het ontwerp is een heel eenvoudig te begrijpen circuit.u van toepassing zouden kunnen zijn het oplossen van uw technieken om te zien of het circuit componenten zijn goed werkt of niet

Ik hoop dat het helpt

Hoi

De hardware is geen probleem geloof me ... ICProg zijn de lul, gebruik WinPIC800 uit:

http://perso.wanadoo.es/siscobf/winpic800.htm

kunt u dit als u wilt "Tait is hetzelfde als ProPIC", gewoon geduld hebben en aan te pakken je hersencellen een beetje ...

Succes

hoi,

Het hangt af van de gebruiker van het programma als hij weet hoe t configureren.Met betrekking tot de ICPROG programma.Ik heb nooit problemen bij het laden van de hex-bestand.Im gebruik van JDM programmeur,
IT Woks op 84A en 628A!

Sante!

oh, i
didnt beseffen dat hij vertelde was hij met behulp van ICprog.Nou, ik gebruik WinPicProg en het werkt geweldig.

http://www.winpicprog.co.uk

Gys sorry ik heb alles wat ik kan

en probeerde alles wat je tegen me zei maar niets werkte

alle manieren waarop ik dat ik kocht het voor de programmering van de pic16f84a

i was soo graag kopen, en nu ben ik soo triest dat ik een fout gemaakt te kopen dat programmeur.

dank u allen

Salam,

De oude versies van ICprog een probleem had programmering 628A 877A

Controleer uw versie moet worden 1.05D

Hoop dat het helpt

Hoi

Ik denk dat alle versies van ICProg kampen met hetzelfde probleem ... dit is mijn ervaring.

HI Agen,

de meeste gebruikers van ICPROG kwam om te zeggen dat ze problemen.Als je gewoon weten hoe het te configureren ICPROG werkt erg goed.Wat OS are u gebruik? ÜToegevoegd na 9 minuten:
@ Ghassan Al-MutawaDo u know how to make PCB lay-out?Als u dit doet, u kunt ur eigen 18pins VOLGNUMMER PIC Programmer van JDM ..ul en nooit problemen met ze .. Gewoon vertellen als je hulp! ü

Salam!
Ik heb zowel winpic800 en icprog te programmeren 16F628A.Ik ben nog nooit een probleem.
Al deze software in staat u te controleren ur hardware door te wisselen van diverse pinnen check ur hardware.Als het probleem blijft dan nog een JDM programmeur (zal niet veel tijd) en gebruik het met winpic800 software.
Best of luck

Salam!

Ik heb zowel winpic800 en GTP-USB Lite maar alleen ik niet Programing 16F628A en 16F84A.
please help me

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back