Migratie Hi-Tech code C18

T

tectona

Guest
Hallo allemaal, ik heb ur hulp voor migratie. Ik heb geschreven mijn code in Hi-Tech PICC18 C-compiler. Nu als gevolg van een aantal problemen met Hi-Tech C-compiler, wil ik mijn code migreren in PIC C18 c compiler. Plz, geef me gewoon zorgen punten, zodat ik efficiënt migreren mijn code in C18 compiler. Bedankt & groeten Tectona

Hallo, U kunt de handleiding van C18, en zich bewust zijn van de C18 compiler details zoals include en de linker-bestanden, alsmede de beschikbare bibliotheken in C18.

Hallo, Bedankt voor ur vriendelijke antwoord. Ik moet informatie die niet te vermelden in de technische toelichting, maar krijgen door ervaring. Ik lees handleiding van C18, maar er een aantal problemen wanneer we migreren een code, zoals timing en een zekere beperking van die compiler ook. Deze informatie niet te vermelden in compiler, maar deze informatie door die al werken op die compiler. Dus, ik moet ur help! Regards Tectona

Er is een straitforward conversie, maar je moet zorgen in ieder geval voor volgende dingen te nemen: 1. Onderbreek routines voor hoge / lage prioriteit synthax (check-code voorbeelden op microchip forum) 2. pin identifiing (bijvoorbeeld Rax wordt veranderd in PORTAbits.RAx)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back