Microstrip RF Choke en DC Block Design

S

Sradio

Guest
Hello guys

Ik doe de LNA ontwerp en het wordt nu tot aan de laatste stap en ik wil alle discrete component ontwerp in microstrip lijn, zoals het volgende circuit.

Ik heb de L en C van murata Semiconductor en gesynthetiseerd de niet-lineaire model voor deze twee componenten (zoals in plot)

Ik vraag me af hoe te ontwerpen dat in de ML, kwart-golflengte kan worden gedaan?Maar hoe?Of moet ik de Murata L en C, of gewoon de ideale L en C gebruik van ADS en vervolgens transfrom op ML?

Please help me op dat, thanks so much!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Voor de RF-choke kunt u gebruik maken van een bias tee in microstrip.A λ / 4 hoge impedantie Line (meestal 100ohm) met een O / C radiale beginnetje aan het eind gecentreerd op je frequentie van de exploitatie.Voor uitleg over Bias tees check de volgende site: 1.2nH zal echter een zeer korte lijn.Speel in ADS en zien of is haalbaar

http://www.microwaves101.com/encyclopedia/quarterwave.cfm # biastee

Ik ben er niet zeker van uw frequentie van de operatie, maar kijken uit uw schematisch model dat u zijn extreem lage waarden van het GLB zal ik voorstellen om een Interdigital Cap gebruiken.ADS is model voor een dergelijk pet en u kunt zien of haalbaar is.

Dit zijn niet-lineaire modellen in plaats lineaire modellen ..
Lambda / 4 circuit zal bahave een open circuit, terwijl de andere haven wordt kortgesloten op de frequentie van de operation.If fequency band groot is, in dit geval kunt u gebruik maken van een praktisch spoel die 10 keer groter dan belastingsimpedantie gedragen ..

Of meerdere lambda circuits en low-pass filters kan een oplossing zijn ..

Er zijn vele alternatieven die afhankelijk is van plaats en de kosten ..

Thanks man!

Dat is een geweldige website!Ja ik merkte dat 1.2nH is vrij unrealisitc terwijl de uitvoering in microstrip.Dus ik een beetje afgestemd om de prestaties te offeren met een gepast redelijke omvang van de inductor.

Waardeer je beide!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back