Microstrip antennes tutorial voor dummies

C

cbsirio

Guest
Hi all,
Ik probeerde het ontwerpen van een antenne microstrip, maar zonder succes ...
Ik ben niet bekend met deze techniek, dus ik was op zoek naar documenten, boeken, artikelen, alles die mij kan helpen te begrijpen en het ontwerp van de antenne en de voeding-netwerk.
Mijn doel is om antenne ontwerpen van een dubbele balk, op 2,4 GHz en met de balken op 45 ° ( / - 22,5 ° van het centrum van de antenne).Ik heb geprobeerd met Ans * m **** De ER 2,0 te simuleren een aantal ideeën, maar ik heb altijd grote antennes met een slechte winsten ...(Mijn doel is te krijgen ongeveer 13 dB).

Kan iemand me helpen aub?
Elke suggestie is welkom!

Sirio.

Dit is een interessant artikel.U kunt nog veel meer informatie op het web over dit onderwerp.

Duplex.
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Het kan gemakkelijker zijn om fase twee antennes feed 180 graden uit.

Hi Duplex,
Nee, ik ben niet goed uitgelegd erg, sorry!
Nou, mijn behoefte is het ontwerpen van een magnetron patch-array antenne.
Een array van vierkante patches (of bijna vierkant, maar suggesties zijn welkom) op een substraat (RT4003), berekend aan de straal te maken op een dual 2,45 GHz.

Ik heb gekeken uw PDF, maar er is een ander soort aanpak.

Hi winderig!
Bedoel je om antennes te ontwerpen twee identieke en hen te voeden met een 180 ° fase?

Ik heb een aantal tests ontwerpen van twee patches gevoed door een in-fase en 180 ° fase voeding.
In dit geval had ik een dual beam-antenne, en het werken aan de afstand van de patches kan ik beam controle van de hoek van de dubbele.

Mijn probleem is het db een significante toename (ongeveer 13) zonder gebruik van een te groot array ($ $ en moeilijk te realiseren) ...

Mijn fout is om niet over de voldoende achtergrond om dit te verkrijgen, maar ik wil deze taak, en ik heb geen probleem om uitleg studie papers waar ik kan vinden ...

Ik heb verschillende documenten op het internet, maar niemand van hen kon me helpen, dus ik u vragen om documenten of tips!

Bedankt allemaal!

Sirio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back