Microstrip antenne-array

Het element afstand moeten zodanig zijn dat raspen lobben niet zullen voordoen.De formule kan worden gevonden in de antenne boeken.

suyan wrote:

Hoe berekent elementen regelafstand voor antenne array:?:

Als de elementen ruimte groot is meer dan een golflengte, komt het raspen kwab.

Als de elementen de ruimte klein is, kan dit leiden tot onderlinge koppeling.

bedankt voor het beantwoorden, ik ben echt nieuw in het ontwerpen van de antenne.de formule ik al weet.wat u bedoelt met raspen lobben?kan iemand me toevoegen op msn?su_yan_e212 (at) hotmail.com

Raspen kwabben zijn de zijkant lobben met hetzelfde niveau van krijgen als de belangrijkste kwab, die niet gewenst door de voorgestelde antenne stralingsdiagram.

dan weet u bij het ontwerpen van een antenne-array, wat is de toevoerleiding breedte?en hoe te berekenen effectief diëlektrische constante voor rechts en links impedantie?Ik gebruik het boek: "CAD Microstrip Antenne voor wirless toepassingen" en ik gebruik het venster toepassing te gebruiken.

Je moet een heleboel eisen te definiëren voor kiezen de inter-elementen spaicng, ten minste:

- De maximale winst
- Beamwidth (in beide vliegtuigen)
- Radiator element grootte en koppeling
- Bandbreedte

het raspen kwabben zijn geen probleem als u niet op de balk weg scan de boresight richting, tenzij je een inter-element afstand> 0.9/1.0 Lambda hebben.

Typisch de gebruiksduur ligt tussen 0,6-0,75 Lambda.

Maar zonder de hierboven genoemde informatie die je vraag is niet compleet!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back