Microsoft Windows niet reageert?

D

deviddiya

Guest
Ik heb een dell laptop computer met Windows 7 erop, ongeveer een jaar en een half oud. Toen ik het aangezet vanochtend, het bureaublad kwam, maar niets zou openen of te reageren. Na een paar minuten, een bericht dook zeggen: "de applicatie Microsoft Windows niet reageert." Het scherm wordt dan volledig blauw. Het zal dat doen elke keer als ik de computer aanzet. Ik ben momenteel in de veilige modus, die lijkt goed te werken. Ik liep een paar antivirus programma's en er werd niets gevonden. Wat in de wereld is er mis met mijn computer en hoe kan ik het oplossen??

Als u in staat zijn om in te loggen in de veilige modus is het niet een hardware probleem. Je schoot is perfect in orde. Neem de Windows 7-Bootable DVD en doe een nette aangepaste installatie op dezelfde partitie waar de OS-bestanden zijn eerder bestaande. All the best.

Ik heb een dell laptop computer met Windows 7 erop, ongeveer een jaar en een half oud. Toen ik het aangezet vanochtend, het bureaublad kwam, maar niets zou openen of te reageren. Na een paar minuten, een bericht dook zeggen: "de applicatie Microsoft Windows niet reageert." Het scherm wordt dan volledig blauw. Het zal dat doen elke keer als ik de computer aanzet. Ik ben momenteel in de veilige modus, die lijkt goed te werken. Ik liep een paar antivirus programma's en er werd niets gevonden. Wat in de wereld is er mis met mijn computer en hoe kan ik het oplossen??
Ik heb geconfronteerd met het probleem voor, maar toen ik de computer opnieuw op te starten, was het probleem opgelost. Misschien vindt u enkele computer expert om het te controleren.

Ik heb dat zelfde probleem ook op mijn computer.I bracht het naar de expert en het probleem is nu gemakkelijk op te lossen.

Hallo ik ben nieuw op het forum ook, ik stel voor dat je opnieuw op te starten je Lap en Windows 7 opnieuw te installeren met een Windows 7 bootable CD. Op zoek naar positieve REPONSES door de andere leden

Dat probleem wordt vaak gevonden bij dell laptops .. Beste is om opnieuw te installeren uw besturingssysteem

rebooten is een oplossing alle deskundigen hetzelfde doen "Er is geen EXPERT IN EEN GEBIED ze gewoon het te doen in een manier die je verbaast"

[URL = "http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8"] Een luchtige reactie [/URL] (nou ja het is vrijdag).

ubuntu heeft zijn eigen voordelen en nadelen, zodat het draaien in hen is geen priemgetal oplossing van nu want je weet misschien niet alle software nu ubuntu os te ondersteunen in de toekomst kunnen we een boom zien, maar nog steeds ramen heeft een voorsprong op ubuntu cos van cross platfrom natuur

Beste manier om te formatteren of gebruik te herstellen cd.This is een manier om uw pc update.otherwise restore optie gebruik te krijgen. [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Apps Ontwikkeling [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Application Development [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] mobiele applicatie ontwikkeling [/URL]

Wat Prasanth correct is, het opnieuw installeren van het besturingssysteem op een van de stations is recommendale!

Je hebt virussen / trojans binnen, veranderen antivirus met een aantal goede. Maar probeer nu om explorer.exe loopt van startcommando CTRL + ALT + DELETE dan nieuwe taak ..... proberen om virussen te verwijderen en alle niet OS processen en diensten te doden. Explorer.exe zal terug te brengen desktop shell met pictogrammen en de taakbalk. Gebruik het hulpprogramma MSCONFIG om een ​​aantal niet OS opstartprogramma's, uit te schakelen .... Installeer OS en het gebruik dicent antivirussoftware.

trojans en enkele speciale malware hebben dit prop als peter al eerder zei, maar zijn post heeft meer duidelijke stappen te volgen in de problemen schieten van de nummer 1 fout alles te doen, is dat we niet werken onze Antivirus database die ook een reden voor deze fout

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back