MicroBlaze DDR op een Spartan 3E starterkit

A

alsig

Guest
Hoi,

Is het mogelijk om de MicroBlaze het DDR-geheugen gebruik op de Spartaanse 3E Starter Kit van Xilinx?Ik heb geprobeerd om de OPB DDR-controller en de MCH_OBP DDR-controller gebruiken door elke keer dat het mislukt.Als test gebruik ik de EDK-gegenereerde geheugen test.

Zijn er in het bijzonder parameters die ik heb om extra aandacht te besteden aan?

Heeft iemand een gids of een "Howto"?

Met vriendelijke groet
Jens R. Alsig

Probeer uw eerste ontwerp minimaal te maken, geen EMAC bijvoorbeeld.
Controleer vervolgens of de configuratie jumpers (J30) zijn vastgesteld voor JTAG (0:1:0) en vervolgens de macht naar beneden en de macht van de raad van bestuur.Het is een bekend probleem dat als de FPGA al is geladen met een ontwerp (het oorspronkelijke ontwerp bijvoorbeeld) het effect niet correct programmeren van uw nieuwe ontwerp.

benradu wrote:

Controleer vervolgens of de configuratie jumpers (J30) zijn vastgesteld voor JTAG (0:1:0) en vervolgens de macht naar beneden en de macht van de raad van bestuur.
Het is een bekend probleem dat als de FPGA al is geladen met een ontwerp (het oorspronkelijke ontwerp bijvoorbeeld) het effect niet correct programmeren van uw nieuwe ontwerp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back