Meting Vraag

F

Fiann

Guest
Oke,
laten we zeggen dat ik wil voor het meten van een apparaat om het vermogen via een 240VAC lichtnet.

Mijn vraag is ..hoe een apparaat (laat zeggen een mobiele telefoon lader) trekken uit het bedrag van de huidige IT-behoeften?
Wat maakt het niet gevoelig zijn voor de hoge spanning die 240VAC dat kan verpesten?
Hoe kan een meting worden gedaan (met betrekking tot de Live / neutraal / aarde van het stopcontact en het apparaat)?

Het punt is dat wanneer een apparaat is aangesloten op AC hoofdbrandblusleidingen zeggen 230 Vws, het heeft een inwendige weerstand.Als de inwendige weerstand is 460 Ohm, de huidige, die via dat apparaat zal worden gegeven door ohm recht I = V / R, die in het bovenstaande voorbeeld is 230/460 = 0,5 (Ampere of 500 mA).Het apparaat is ontworpen om te staan dat de huidige en vandaar dat Burdon of laden dat is het vermogen van het apparaat.
In het volgende nummer gaat over mobiele lader zoals apparaten, heeft het een zogenaamde aanmerkelijke circuitary (Switch Mode Power Supply), eerder het gebruik bevatten transformatoren voor dat doel.Beide Isoleer de output van de voeding van het lichtnet lichtnet.Hoop dat dit helpt bij het oplossen van het probleem.
Raoof

Ik zie, dat maakt heel veel zin.

Nu, hoe zou u een meting met betrekking tot de Live / neutraal / aarde van het stopcontact en het apparaat?

Of moet ik deze zin als volgt uit:
Live, neutrale en Aarde - hoe ze werken?
Hoe doen ze verbinding tussen stopcontact en het apparaat?

Hi Fiann,

Er zijn in hoofdzaak twee soorten "connecties" tussen Mains en Apparaatbeheer wanneer u een vermindering van de uitgangsspanning dramatisch (in bijvoorbeeld een lader).

De oude manier om dit te doen zou zijn via een transformator die daadwerkelijk elektrisch isolaten het netsnoer uit het apparaat -
dat wil zeggen er is een magnetische koppeling, maar geen elektrische verbinding.

De meer recente manier van doen is het gebruik van een switched mode power supply (zoals ark5230 werd descripbing), die niet hoeft te worden geïsoleerd, maar kunnen worden; afhankelijk van het ontwerp.

Als u wilt meten van de output met betrekking tot hoofdbrandblusleidingen, ik denk dat je zou maatregel tegen neutraal, maar ik ceratinly zou niet aanbevelen = P

BoB

Er zijn twee dingen.
1.De input netvoeding
2.De output van het apparaat zeggen mobiele lader.
Wat de inbreng hoofdbrandblusleidingen gaan, de spanning te meten is AC
Hierbij dient te worden gemeten tussen Neutrale en fase.
In feite is niets, maar neutraal terrein, in tijden van bedrading kan niet worden aangesloten, anders kun je meten tussen aarde en fase ook.
Er is sligt verschil tussen grond-en neutraal is, als het gevolg van is, kunnen worden besproken.
Het tweede ding is de output van de lader, het is een gelijkstroomvoeding in het bereik van 4 tot 6 volt.Dit moet worden measuered tussen de positieve en negatieve klemmen van de lader (de output pins).
Het punt te worden opgemerkt is dat men de andere is AC DC en beide zijn geïsoleerd.de meting van de twee zijn onafhankelijk.Voornamelijk de input en output AC DC zijn geïsoleerd (niet rechtstreeks aangesloten), maar in tijden, een van de uitgang kan worden aangesloten op de grond dat niet veranderen wat al is besproken.
Hoop dat dit probleem op te lossen.
Raoof

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back