met draad voor input en output in verilog

A

axr0284

Guest
Hallo Ik heb de volgende code (ik heb het hele bestand bijgevoegd):

Toen ik voer het uit met behulp van modelsim, de gegevens die ik stuur naar input nieuwegegevens niet propageren van de demux41 aan de mem opslag.Ik controleerde de demuxen module en het werkt goed, dus ik denk dat het de bedrading die verkeerd is of andere manier.Het pad stroom moet als volgt:
Code:demux41 inputMux (block_in_0, block_in_1, block_in_2, block_in_3, index_in, nieuwegegevens); / / Connect demuxen naar het geheugen

toewijzen block_in_0 = mem_in_block0;

mem [line] [1 * PC-1: 0] = mem_in_block0;

hi, heb je gebruikt tags in pc's en ook in de berekening van inst_in.laat het me weten als dit bedoeld is.Ook, als u langs wilt komen op 32-bit adres, moet ur grootte van 5 en 6.sinds ur met behulp van [size-1: 0], indien ur grootte met als 6, u ll uiteindelijk met 64-bits adres.

Vergeet de commentaar, het is niet goed.Deze cache wordt verondersteld geldig tot 1 bit, 2 tag bits en 4 6-bits data block bevatten op elke lijn.De cache diepte is 4.Aan de gegevens uit de cache met behulp van de mux module werkt prima, maar het is om gegevens in de cache met behulp van de module demuxen geeft me probleem.Bedankt voor de hulp
Amish

Heeft u een ontwerp samen met dit document?zo ja, post het.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back