Met behulp van Skill In Allegro.

X

xl_cheese

Guest
Kan iemand mij helpen? Ik ben al de hele Cadence websites voor vaardigheid en google voor de laatste paar uur. Ik ben net begonnen en wil gewoon nog een enkel monster vaardigheid commando in allegro uit te voeren. Alles wat ik tot nu toe geprobeerd heeft mij "Opdracht niet gevonden". Ik gebruik allegro in win xp. Deze map bestaat, maar ik kan niet een van het uit te voeren op de opdrachtregel. C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ voorbeelden \ vaardigheid Thanks!
 
Heeft u gedownload vaardigheid scripts van Sourcelink? Je moet Cadence steun id om in te loggen Er zijn maar weinig manieren waarop u kunt vaardigheid bestanden laden in Allegro. Zoals (belasting ("xxxxxxx.il")) of lees in Skill utulity je gaat gebruiken en instructie wordt er gegeven. Of bewerken. Ilinit bestand wilt toevoegen laden vaardigheid bestanden elke keer dat je Invoke Allegro. Er zijn tonnen van informatie over Vaardigheid in Allegro in hulp en documenten. Afhankelijk van uw licentie is er Development tool voor Ervaring komt met Allegro. Ten slotte is er Yahoo groep "Skill School", waar u kunt ook nuttige informatie. Groeten, M
 
Bedankt voor de info. Echter, iedere keer als ik probeer een vaardigheid bestand krijg ik command not found laden.
Code:
 Command> (load ("C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ voorbeelden \ vaardigheid \ vorm \ basic \ axlform.il") E-Opdracht niet gevonden: skill belasting ("C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ voorbeelden \ vaardigheid \ vorm \ basic \ axlform.il "Command>
 
Nou ik heb gebrand een paar uur en nog steeds no go. Het is frustrerend. Als ik kon gewoon een enkele helloworld soort script te lopen zou ik een happy camper. Dan zou ik in staat zijn om een ​​aantal echte werk gedaan.
 
Nou ik heb gebrand een paar uur en nog steeds no go. Het is frustrerend. Als ik kon gewoon een enkele helloworld soort script te lopen zou ik een happy camper. Dan zou ik in staat zijn om wat gedaan echte werk.
dan in command window schrijf vaardigheid druk op enter en probeer met behulp van uw vaardigheden commando's.
 
Hi, Hallo wereld voorbeeld: axlCmdRegister ("hh" 'HelloWorldProcedure) procedure (HelloWorldProcedure () println ("Hello World")) Sla deze code op in een bestand met de naam "example.il" plaats het bestand in het pad waar u de raad van bestuur bestand te openen je board bestandstype => vaardigheid belasting ("example.il") type => hh zal terugkeren "Hello World".
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top