menu-systeem

7

7rots51

Guest
hoi

Ik wil een menu-systeem ontwerp voor mijn ontwerp, gebruik ik karakter of grafisch LCS, heb je anu idee en source code te implementeren.

bedankt

Wat is over ucos GUI?

Meest waarschijnlijk een concept van de soorten Java Swing kan worden gebruikt (geen java-codering, maar gelijkenis met die elementaire soorten gecodeerd in c).
U kunt het menu lijsten, menu-items, tekstvelden, toewijzen methoden (op de pers, op meer dan op scrool - afhankelijk van het type van input-toetsenbord dat u gebruikt) en leg verwijzingen naar deze link een link naar elkaar.

Check out Circuit Kelder afgifte 160, november 2003 artikel 'hiërarchische menu's in Embedded Systems' van Aubrey Kagan.

Hoi
waar vind ik Circuit Kelder afgifte 160, november 2003 artikel? (DL link plz)

Ik las het, maar het is niet degene die ik wil, ik moet meer info over dit onderwerp.

hoe denkt u implementeren van een flexibel menu-systeem voor uw ontwerp? Ik wil een 1,2-niveau menu's hebben.

Hoi,

Een ideea: gebruik een teller voor het menu (eerste menu men_counter = 0), een voor niveau 1 submenu (sub1_counter), een voor niveau 2 submenu (sub2_counter), en zo verder ...U weet waar u op zoek bent aan de loketten ...Ik had 2-niveau, het werkt.

Sante!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back