Meningen over Wipro VLSI bedrijf

R

rakesh045

Guest
hoe goed is Wipro VLSI? ik hoorde het doet vooral valideren / testen van de circuits is er ... Ik heb ook gehoord dat ze een reputatie van het veranderen van het domein om een ​​software-baan tijdens de trainingsfase, zelfs als er een is geselecteerd via een VLSI-panel tijdens het interview / procedures voor de selectie hebben ... wilde alleen maar vragen, omdat ze ons bezoekt voor campus recruitment in een paar dagen in ons college. Ik ben al geselecteerd in CTS en kan alleen nog een aanbieding te krijgen volgens de regels van mijn school ... moet ik serieus gaan voor Wipro? mijn interesses zijn in VLSI, embedded en magnetron techniek ...

Hoi, 1) Je zou gedeeltelijk gelijk over de validatie projecten, maar er zijn vele ontwerpen en turn-key projecten, die ook worden opgenomen. 2) Met betrekking tot het domein verandering van VLSI naar Software :: het is een mythe (volgens mij). Wanneer u aangeworven voor VLSI dan u kunt er zeker van te eindigen op dit gebied. Dit antwoord moet veel te laat voor jou. Maar, ik dacht dat het misschien mensen met soortgelijke twijfels als die van jou te helpen.

hallo meneer .. ik ben geplaatst in 2 bedrijven, Wipro VLSI en volgens .. im going om het werk te verlaten na 1 jaar tot mijn MS te doen. Ik ben in de war over welke onderneming om mee te doen. Ik doe mijn laatste sem BE in de elektronica en de communicatie op dit moment. zou je kunnen voorstellen waarvan 1 om mee te doen .. en welke hebben lid worden??

Nou .. Het hangt af van wat je interesses zijn .. Als u plannen heeft op het krijgen van je MS diploma met VLSI grote, dan zou ik je aanraden om Wipro het aanbod van te nemen. Je moet altijd worden afgestemd op uw interessegebied .. Bij gebreke waarvan uw ervaring nooit meer zal tellen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back