meLabs Epic - Programmeren Configuratie Fout?

C

chien_fu

Guest
Ik gebruik het epische programmeur met ZIF en meLabs software te programmeren.Ik probeer te programmeren de 12F629.Ik kan de chip slechts boete (schijnbaar).Hij leest alle "0000" 's.De "Blank Check" vertelt me dat de chip is niet leeg.

Wanneer ik probeer te wissen van de chip het geeft me een configuratie programmeringsdocument Error ".Dit is hetzelfde voor de 16F84 en de 16F877.

Iemand dit probleem?Ik
heb gehoord dat ze kunnen worden temperamentvolle, maar ik
heb geprobeerd 20-30 keer in een rij zonder succes.Parallelle kabel is een home-brouwsel maar klopt wel.

Een blanco PIC zal lees alle FFFF
0000 betekent dat je een probleem.

EPIC probleemoplossing zegt "0000": het apparaat is code beschermd?Ik krijg deze 0000's op elk apparaat ik lees.Deze chips zijn vergadering rond voor een paar jaar, maar ik heb niet iets zoals dit de laatste keer dat ik gebruik van deze partij.

Ik vind het de moeite waard een keer te proberen dat, indien in geval ur gebruik van usb powered programmeur,, probeer dan aan te sluiten op een andere USB-poort of de stekker uit een andere USB-apparaat in gebruik is ..het is omdat 16F84 en vele andere veel meer macht thts waarom het niet kan wissen of blanco check goed ..Ik had ook hetzelfde probleem opgelost, maar toen ik probeerde THT methode ..Toegevoegd na 3 minuten:sry ik miste de laatste zin over 'parallelle kabel' ...als ur programmeren via de parallelle poort vervolgens de externe voeding THT ur behulp wellicht niet in staat om de huidige vereist dus probeer het veranderen van de stroomvoorziening .. Ik hoop dat het werkt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back