MCU gedreven Voeding

G

gusagar

Guest
Op zoek naar een goede PIC gebaseerde bankje voeding. Alle hulp wordt op prijs gesteld: idee:

Ik ben ook geïnteresseerd in Pic op basis van voeding. Als iemand goede schema of een link aarzel dan niet om het te uploaden.

Noten en Volt, EPE, CC - allemaal hebben gedaan tenminste een ontwerp. EPE infact had veel van dergelijke ontwerpen. Zijn jullie zeker dat je gebruikt Google?

Mondo-technologie project lijkt interessant, maar helaas, het geen heeft geen detail over het project, alleen sch en FW ...

[Quote = misley] Mondo-technologie project lijkt interessant, maar helaas, het heeft geen enkel detail over het project, alleen sch en FW ...[/quote] Wat heb je nodig?

Er is geen enkel detail over het wisselen van transistors bij de uitgang of over spoel in de output circuit. Voor zover ik weet, is output transistor omgeschakeld van PIC en de uitgangsspanning is PWM-ed vertaling van nonregulated spanning op input. Daarom zou het leuk om te weten te schakelen freq. en de inductiviteit van de spoel op de uitgang. Ook weten we niet niets over kalibratie ... Shorcircuit / overspanningsbeveiliging etc. Greetingz van Servië

Elke spoel dan 20 mh en onder een aantal ohms moeten werken. Ik gebruikte een oude metalen frame inductor van enkele oude voeding. De transistors zijn niet kritisch voor snelheid, maar moeten een beetje van te krijgen. Ik gebruikte een TO220 geval darlington PNP voor de pas transistor. Verschillende van deze voedingen zijn gebouwd die ik ken. Groeten, Luhan Monat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back