MCU en HomeAutomation hardware ontwerpen

J

jean-fernandes

Guest
Heren Ik ontwikkel sommige hardware ontwerpen om domotica met behulp van xx51 derivaten. Sommige ideeën - Gebruik de telefoonlijn van op afstand schakelen (zoals CCTV matrix, sequentials) - Draai aan / uit belastingen - Monitoring Alarmen Evenementen (PIR, etc. ..) Om het hoofd te openen op dit gebied kunt u, toelaat om de nieuwe IC uit motorola MM44BC373C / D. Het is een VHF / UHV video modulator van een kanaal selectie via I2C (makkelijkste controle). Het toevoegen van een Maxxim matrix switcher, OSD en Telefoon Interface u beschikken over een complete CCTV-bewakingssysteem. Geen draden op de console, net telefoon. Met vriendelijke groet

Dit is een gepatenteerde idee om de telefoonlijn te gebruiken voor een LAN in de woning. Het is aanvaardbaar om een ​​voor uw eigen gebruik, maar je kunt ze niet verkopen zonder toestemming (tegen betaling) van de patnent eigenaar. Wat hield dit idee van dat zo'n goed product is de ADSL die hetzelfde frequentiebereik en lijnen gebruikt.

Beste winderig Bijvoorbeeld, als ik een huis contact op te nemen via een modem telefoonlijn internet verbinding. Is dit te beschermen octrooi?

Hi winderig: Waarom geen gebruik maken hoogspanningslijnen om gegevens te verzenden? Ik denk dat deze geschikt zijn om dit te doen, ik was aan het experimenteren met behulp van de ST7535 lichtnet half duplex modem dat is een zeer goede chip oplossing voor dergelijke taak uit te voeren (max 2400 baud) Ook het werkt met een 11,059 Xtal, zodat u makkelijk bevestigen een 8051 of megaAVR-16xx aan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back