P
Picstudent
Guest
Hai
Ik heb een PIC gebaseerd circuit te worden ingezet in een vissersvaartuig.
Het aanbod is vanaf 24 volt accu aangesloten met een lader uit altranator in het vaartuig.
De motor bijna 2000 rpm in de boot.
Ik probeer om een spike en transcient gratis voeding voor het systeem.
Ik heb het circuit getest met een 24 volt gerectificeerde stroomaansluiting die ik voor het eerst gedaald tot 14 volt met een LM317 en vervolgens distribut binnen verschillende besturen in de unit geplaatst meter uit elkaar.communicatie via RS485 en plaatselijk gebruik 7805 dalen tot 5 volt.
kan iemand wijzen op een geschikt inductor condensator regeling worden geplaatst in de input leveren spoor van de boten stroomvoorziening bus?
Elke aanvraag notities of literatuur voor dit?
Torroid zal de voorkeur, omdat het klein in sixe zodat het past in PCB.
Bedankt
picstudent
Ik heb een PIC gebaseerd circuit te worden ingezet in een vissersvaartuig.
Het aanbod is vanaf 24 volt accu aangesloten met een lader uit altranator in het vaartuig.
De motor bijna 2000 rpm in de boot.
Ik probeer om een spike en transcient gratis voeding voor het systeem.
Ik heb het circuit getest met een 24 volt gerectificeerde stroomaansluiting die ik voor het eerst gedaald tot 14 volt met een LM317 en vervolgens distribut binnen verschillende besturen in de unit geplaatst meter uit elkaar.communicatie via RS485 en plaatselijk gebruik 7805 dalen tot 5 volt.
kan iemand wijzen op een geschikt inductor condensator regeling worden geplaatst in de input leveren spoor van de boten stroomvoorziening bus?
Elke aanvraag notities of literatuur voor dit?
Torroid zal de voorkeur, omdat het klein in sixe zodat het past in PCB.
Bedankt
picstudent