MBF200 vingerafdruksensor

M

maibarrene

Guest
Hi all,

Ik werk in een PROYECT over vingerafdrukken vergelijken.Vang ik de vingerafdruk door middel van een Fujitsu MBF200 sensor.Ik heb echter al met een aantal moeilijkheden bij het werken met het.Kan iemand mij vertellen heks zijn de aanbevolen waarden van initialisatiebestand voor de registers van de vingerafdruksensor?

Thank you very much in advance,

Maitane

Hi maibarrene

MBF200 is vrij complex en afhankelijk van de gevoeligheid van 3 registers.Fujitsu vragen die zij hebben in het Verenigd Koninkrijk reprecentatioves denk ik.Ze hebben een speciale oppervlak te beschrijven, maar ik aangetroffen is het niet precies waar!

Kali
www.dsp-bg.info

PS.Waarom don'y u probeert andere sensor?

Dank u kali voor uw snelle reactie.

Eigenlijk heb ik asigned deze sensor, het was niet mijn keuze.Ik heb weten te krijgen vingerafdrukken uit te trekken, maar soms krijg ik het beeld is fuzzy (met dezelfde VHDL driver die ik heb gemaakt) en ik kan het gewoon niet begrijpen waarom.Heeft iemand al via dit?

Bedankt,

Maitane

hey! Ik probeerde initialisatie de sensor ... de interrupt pin gaat laag wanneer de vinger wordt gelegd en de status van de laatste 2 bits van controle c register reflecte op p0, p1 pinnen van de sensor ... Maar ik niet kunnen lezen registers in de sensor ... plz help!

Code:hey! Ik probeerde initialisatie de sensor ... de interrupt pin gaat laag wanneer de vinger wordt gelegd en de status van de laatste 2 bits van controle c register reflecte op p0, p1 pinnen van de sensor ... Maar ik niet kunnen lezen registers in de sensor ... plz help!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back