maximale belasting capaciteit voor de RS-422 protocol

G

genadyt

Guest
Hi guys,

Iedereen weet wat de maximale belasting capaciteit voor RS-422 drivers?
Is protocol bepaalt deze waarde of ik moet het bepalen van de datasheets van de leveranciers?Als ik het moet bepalen, wat is de juiste manier?

RS-422 werkt op differentiële lijn met weerstanden aansluitpunten aan de beide uiteinden van de lijn.Line heeft nog geen capacitieve gedragsverandering, zodat bestuurders zien alleen equvalent weerstand van de lijn en capaciteit van PCB (of steek capaciteit).Meestal actief characterictics worden gemeten met lading capaciteit 100pF (in datasheets).

Druk op "help" knop als mijn hulp nuttig is.

Hartelijk dank voor de respons.
Ik waarschijnlijk niet mijn vraag rechts.Ik zeker weet dat RS-422 is differentieel protocol met ohmse beëindiging tussen de lijnen, maar ik wil EMI Pi filter te gebruiken in de buurt van de raad van bestuur connector, dus ik moet het maximum te bepalen.capaciteit van dat filter op een zodanige wijze dat de bestuurder kan verwerken zonder al te veel stress.
Bedankt.

De RS422-protocol niet gespecificeerd "load capacitance" ..
De exacte waarde moet worden bepaald in een experimentele manier ..

Voor ≈ 100m afstand en snelheid ≤ 115.2kbps (meer dan CAT5) beginnen met, zeg, 1nF ..

Groeten,
IanP

Als ontwerper van de transceiver ICs, ik denk dat de extra capaciteit voor de huidige heffing moet minder dan 10mA.Dus chauffeur kan omgaan zonder te veel stress.
Cmax <= Imax / (du / dt)
=>
du = Vdiff = 3.0V - typisch
dt = 10% * Tbit = 0,1 / (fdatarate) - typische (30% max volgens standart)
=>
Cmax = 0,1 * Imax / (fdatarate * 3.0V) = 3.3e-4/fdatarate
fdatarate = 115,2 k => Cmax <3NF
fdatarate = 500k => Cmax <660pF
Probeer deze eenvoudige schatting

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back