max-232

B

Bomba

Guest
Ik
ben met een
max. van 232 stelregel,
behoeven zij 10uF gepolariseerde condensatoren, is enig probleem te gebruiken tantalio condensatoren?of ik moet gebruiken electrolitic condensatoren.

Bedankt en vriendelijke groeten

U hoeft niet 10uF ..Als ik me goed herinner 1uF is meer dan genoeg. maar ja, dienen deze te worden draaiing! ..

u reden eltonjhon ongeveer 1 uF, maar mijn vraag is

Kan ik gebruik tantalio condensator?of moet ik gebruiken elcotrolitic condensator?
of is het hetzelfde

THANK YOU eltonjhon

Ja ..je kon een tantaal of tantalium dop
i alleen gebruikt die.en had grote loopt van platen nooit problemen gehad
Ik denk dat de meeste mensen gebruiken tatalium kappen met die chips.omdat ze klein zijn.

De MAX232 beveelt 10uF.Het
is de MAX232A waardoor 1uF.Hoe dan ook, met behulp van tantaal of elektrolytische caps
doesnt materie.

Nee mijn vriend kijkt naar de stelregel gegevensblad voor alle 232 chauffeurs
nominale dop moet 1.0uF maar je kan ook gebruik 0.1uF
10uf is te veel ..zal het werk van de cursus, is een kwestie van prijs hier!
U zou kunnen gebruiken 1000uF maar weinig macht supplys alleen output 25mA hooguit.Dus is een kwestie van als je gebruik maakt van deze voeding aan de macht iets. Ik heb gebruik gemaakt van de negatieve bron aan de macht LCD's. En zelfs 1uF was ok!De meeste mensen gebruiken de chip voor de rs232 pakken ..maar je moet ook weten dat er twee macht supplys in staat om uit 25mA.
dat is niet slecht ..

Indien u zien dat de notitie
download hem hier: http://www.iitk.ac.in/eclub/DataSheets/max232.pdf

Er is een begin van de MAX220 chip thar vereist grotere caps 4.5uF Ik neem tha is omdat de schakelfrequentie is anders. (Lagere)
Laatst gewijzigd door eltonjohn op 24 juli 2004 6:29; bewerkt 1 keer in totaal

Ik controleer de stelregel datsheet en in de figuur 5 blijkt te gebruiken 1uF voor MAX232, en 0.1uF voor max232a.

Bedankt

Oeps.Sorry, mijn fout.Mijn memeory moet niet mij.Bedankt voor het corrigeren van mijn fout.

Ik
heb werkelijk gebruikte 1uf niet-gepolariseerde keramische oppervlak caps mount zonder probleem op de TI MAX232 chip.Het
is goedkoop, en ik nodig kleine voetafdruk oppervlak monteren componenten.

asd

Ik hou van MAX233 maar erg duur.Ik gebruik 0.1uF keramische voor MAX232A (SMD) en 10uF electrolite of tantaal voor MAX232.
Chokedee ...
โชคดีครับ

Zowel Tan dop en E-cap is OK
Ik heb geprobeerd te gebruiken 1uF tan-cap en het werken met de computer com normaal.

BR
Keith

U kunt gebruik maken van DS275 het minder dan condensator en zeer gemakkelijk

wassa schreef:

wat is maximale baudrate ondersteund door MAX232 IC

In mijn land DS275 duurder ook.Soms gebruik ik 74HC04 met PIC op baudrate 11920.
Goodluck.
Chokedee.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back