Maury 3.5mm calibration kit

T

thiagoyk

Guest
Ik heb een 3.5mm calibration kit van Maury, maar mij dont zijn enkele van de kalibratie coeficients te zetten in mijn VNA.
Ik heb het verlies en lengh (vertraging) van het vrouwelijke-vrouw 3.5mm adapter.
De adapter identificatie 8021A2.
Ik denk dat dit is dezelfde adapter meegeleverd in de HP85052A kalibratie kit.
Heeft iemand deze parameters?

Ik denk dat je niet nodig omdat je kalibreren met vrouw-vrouw en vervang deze
met vrouw-man dezelfde lengte (het zou moeten zijn in de kalibratie kit)
De vrouw-man gelijk in het verlies en fase, zodat je op die manier zijn gekalibreerd en dat
de reden dat ze niet zetten de lengte.

pl

Ik heb niet de man-vrouw-adapter.
Voor mij is de "makkelijkste" manier is om het verlies en vertraging coeoficients.
Ik weet dat ze bestaan.Ik vond deze parameters voor de dezelfde adapter type, maar voor een andere kalibratie kit.
En een andere vraag, heeft iemand weet hoe deze parameters worden gedefinieerd?? Zijn ze alleen berekend of zijn ze ook gemeten?

Vertraging voor de 8021x2 reeks van adapters is 58 ps.Als u een adapter verwijderen calibratie dan moet je eindigen met als Sexed-poorten en kan meten groep vertraging direct.Maar u kan het nodig te weten de vertraging van de adapter aan die cal in de eerste plaats te doen, maar moet minder dan 1 / 4 golflengte te meten frequentie.

Offset verlies is 1,3 Gohms / sec (hetzelfde als alle andere normen).

Bedankt
Ik heb zelfs in geslaagd om het meten van de vertraging en verlies.
Ik heb alleen nog een laatste vraag.
De Agilent VNA's maakt gebruik van de Gohms / sec eenheid voor verlies.
De O & S maakt gebruik van dB / GHz ^ 2.
Weet u hoe u de conversie te maken?
Ik heb een grafiek met 2 verschillende waarden in dB / GHz ^ 2 voor de 1,3 Gohms / s.
De waarden worden 0.0033 en 0.0066.
Ik vraag dit alleen manier gedragen, omdat ik nodig om de maatregelen zo nauwkeurig 0.1dB maken op 2GHz.

Ik weet het niet.Misschien gewoon gebruiken wat R & S gebruikt voor de andere normen.Ik denk niet dat dit gaat om uw meting beïnvloeden met 0,1 dB omdat het verschil is 0,0033 dB tussen u twee waarden.De grotere bijdragen isolement zijn voor een S21 meet-, bron match voor de S11 meting, en de herhaalbaarheid van connectoren.Agilent heeft een meetonzekerheid spreadsheet voor VNAs dat u te kunnen gebruiken.Misschien R & S heeft gelijk.Dan weer, je bent op zoek naar een 0.1 dB herhaalbaarheid of 0,1 dB nauwkeurigheid tot een verlies weten norm.De herhaalbaarheid is waarschijnlijk makkelijker te krijgen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back