Matlab op basis van projecten kunt u (radar)

B

biswami

Guest
kan iemand suggereren enkele goede matlab gebaseerd project voor radar toepassingen ... Ik ben een laatste jaar student studenten studeren elektronica en comm engg in India .. Thanx in advance

Hoi,

Ik ben een vers afgestudeerd.Mijn laatste project beschouwd bepaalde aspecten op de radar.
Ik kan me niet voorstellen niets bijzonder, maar sinds "radar wetenschap" brengt bijna
elke elektronische aspect - door middel van RF Power elektronica en het bereiken van de afgelegen gebieden van signaalverwerking en communicatie theorie --
je zult moeten beslissen wat het meest aantrekkelijke onderwerp in uw mening,
i guess ....

anyway, ik zal blij b 2 te helpen met Matlab scripts met betrekking tot EM-golven propogation, verzending, ontvangst, doelbepaling enz.

Succes,
P.

Hoi,
U kunt de uitvoering van een volledige hypothese testen van software met behulp van Matlab.Dit helpt u bij het begrijpen van de meest fundamentele onderdeel van de SP.OPSPORING SINUSOID.
Hoop dat dit helpt.
BRM

Het klinkt interessant ................ kon u alstublieft een beetje uitwerken?

Hoi,
Signaaldetectie is wat ik het over had.Het spijt me over de PM.

Begin met boek Kay op signaal detectie.

U kunt ook beginnen met Helstrom of Vantrees boek over signaal detectie, maar ze zijn ingewikkeld.

Ontwikkelen van een omgeving waar u kunt bedenken verschillende tests (zie de boeken) voor sdetection van sinusoiden met onbekende frequentie en
/ of fase in AWGN.Dit kan starten en je zult zien dat er veel interessant gebieden, zowel in statistische hypothese testen en ook in Signa toebehoren voor de detectie.

Ik hoop dat dit helpt.
BRMadhukar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back