Matlab naar C conversie

G

Girly_girl

Guest
hallo allemaal, ik heb 2 vragen met betrekking tot de omzetting van MATLAB-code naar C ... 1 - Kan het zelf geschreven matlab codes worden omgezet in c? of is de conversie alleen mogelijk als Simulink wordt gebruikt? 2 - Kan de MATLAB-codes worden geplaatst in een ingebedde DSP-systeem? of heeft het nodig is moeten in C? Bedankt

Ja, blijkbaar kan je het compileren naar C met de MATLAB Compiler Toolbox. Simulink is niet nodig. [Url = http://www.mathworks.com/products/compiler/description1.html] MATLAB Compiler Belangrijkste kenmerken - MATLAB Compiler [/url] Maar ik denk dat thats for executables. Wat je wilt is Embedded MATLAB: [url = http://www.mathworks.com/products/featured/embeddedmatlab/] Van MATLAB tot Embedded C [/url] Ik heb ook niet geprobeerd, maar ik heb mijn oog op hen even. Als u ofwel laat me weten hoe het werkt voor je. Ik heb nog nooit gehoord van een embedded systeem met MATLAB-code, vandaar de reden van het bestaan ​​van Embedded MATLAB. Zoals u waarschijnlijk al weet, MATLAB is veel trager dan C.

Trav1s, Bedankt voor uw vriendelijke en snelle antwoord, ik zal gaan door middel van beide pagina's die u hebt opgegeven .. Natuurlijk zal u laten weten. Nogmaals bedankt [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 12:33 ---------- Vorige bericht was om 12:17 --- ------- [/SIZE] [/color] Ik heb gewoon weg door middel van de "Van MATLAB tot Embedded C" pagina .. Daarin staat dat :: Belangrijkste kenmerken voor MATLAB gebruikers Door het gebruik van MATLAB-code die geschreven is met de [color = "red"] Embedded MATLAB deelverzameling [/color] , kunt u automatisch direct genereren van C code van MATLAB voor embedded software prototyping en implementatie. U kunt ook: * Gebruik MATLAB en Fixed-Point Toolbox ™ naar integreerbare floating-point en fixed-point algoritmen te ontwikkelen en uit te voeren simulaties op gecompileerde C snelheid * Gebruik Real-Time Workshop ® voor het automatisch genereren van C code direct uit MATLAB functies Hoe kan ik Schakel deze Embedded MATLAB deelverzameling?

Ik heb begrepen dat dit in feite betekent dat de compiler niet alle MATLAB commando's te ondersteunen, maar alleen een subset. Je hebt al zijn met behulp van deze subgroep. De meeste MATLAB opdrachten deel van het ingesloten MATLAB subset. Zijn echter een aantal van de commando's niet ondersteund en dus niet binnen de subgroep. Dynamisch toewijzen van geheugen wordt ook niet ondersteund. Heres de aanloop naar beneden: [url = http://www.mathworks.com/products/featured/embeddedmatlab/requirements.html] Embedded MATLAB - producten die werken met het Embedded MATLAB-subset [/url]

Heb je ofwel de MATLAB Coder of Compiler om bruikbaar te zijn op alle? Alles wat om op te letten in het gebruik ervan?

Bedankt voor het jagen dit op .. ook is duidelijk geworden voor mij dat wanneer dat het compileren boven disccuessed wordt gebruikt, is een exe-bestand dat is een binair bestand produceert .. dus niet ac-code op alle .. mensen hebben gedaan van C naar MATLAB, maar niet andersom .. !

Bedoel je C tot MATLAB? U kunt zoeken naar "Mex bestanden" om te zien of de andere manier rond geldig is.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back