Matlab installatie probleem

S

shameem

Guest
hoi,
Ik heb een probleem bij de installatie van Matlab 7.0.My is met AMD XP 3000 processor.When ik de Matlab, toont het venster met het uitgangspunt "geïnitialiseerd".Na dat de matlab sluit zonder enige fout en waarschuwing.
Ik weet niet waarom het gebeurt.Als iemand weet, please help me.

Thanks and regards

shameem

Hallo, Heb je de installatie van de latere versies van MS Java Virtual Machine?

normaal wanneer u werkt in een netwerkomgeving, uw server controleert de installatie rechten.Als uw installatie probs vanwege deze reden is te geven, kunt u zich aanmelden bij het gebruik van lokale beheerder modus en probeer matlab opnieuw te installeren.

hoi,
kan iemand mij vertellen de link naar de ms downloaden VM nodig om de Matlab 7.0 draaien !!!!!

bedankt

Hoi,Ik denk dat dit werkt prima ...
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi guys,

Ik heb de MS Java Virtual Machine, zelfs dan, werkt niet.

please help me.

bedankt

Probeer de installatie van Matlab 6.5 versie en zie dat werkt of geeft het hetzelfde probleem als met ver 7.0.Als 6.5 werkt op ur PC dan RAM toenemende moet nuttig zijn bij het draaien v7.0 on ur systeem.Normaal als RAM laag is dan v7.0 duurt ongeveer 1-2 minuten om te beginnen met 256 MB RAM en 3 Ghz HT processor

Probeer oudere versie van Matlab eerste ...... Ik had ook met hetzelfde probleem installeren

matlab de start bestanden zijn beschadigd of u misschien niet de beschadigde Matlab-software .. probeer het kopen van nieuwe cd en opnieuw installeren.of een andere mogelijkheid is dat van compatibiliteit, maar zijn zeer zeldzaam ..

Hmmm ...

Thats a hoewel een he, hebben jullie contact opgenomen met de software vondor of Mathworks (c) zelf.(de software ontwikkelaar)

wanneer u het bezit komen van het probleem laat het me weten ... ook iets over hetzelfde wordt gegeven op t site matlab's www.mathworks.com...couldn 'undertstand het ...Toegevoegd na 40 minuten:http://newsreader.mathworks.com/WebX?14 @ @. ef28925
zie .. dis wanneer u kunt het bezit komen van het u te zeggen mij ... ik geconfronteerd met hetzelfde probleem .. de matlab net wordt uitgeschakeld itslef

Ik ben met hetzelfde probleem geconfronteerd .... ik heb 512 MB RAM, AMD 64 bit 3000 pc met xp ..... please help ... moet matlab 7 dringend ..... soortgelijke prob gebeurt wid oder vrienden havin dezelfde vertrouwelijk .... ook 6.5 werkt prima

hoi,
Ik heb nog geen informatie waarom het happeninig zo met ons.Ik heb geprobeerd veel ding, maar toch niet werkt.
iemand please help.

bedankt

shameem

Probeer om zich te ontdoen van alle oude Matlab installaties op uw computer, want soms matlab gedraagt zich vreemd als je meer dan een versie geïnstalleerd.Daarom stel ik voor dat u het besturingssysteem opnieuw op een tweede partitie op uw harde schijf en installeer matlab dan achteraf.Als dit niet werkt zou ik proberen je matlab versie te installeren op een andere hardware.Dus je kunt nagaan of uw hardware of de software verantwoordelijk is voor het probleem.Misschien heb je misschien ook nog een illegale kopie van Matlab en uw serienummer wordt aanvaard, maar niet goed werkt met uw versie.

h ** p: / / newsreader.mathworks.com / WebX? 14 @ @. ef28925

gelieve dit te zien alvorens te antwoorden .... Ik hv geprobeerd alle gevrthik dingen bfor dit bericht

hoi,
Ik ben niet in staat om het bericht te zien, omdat het is verwijderd van de site.
Kunt u mij vertellen wat de boodschap was?

bedankt

shameem

1.klik met de rechtermuisknop op "Deze Computer" en kies "Eigenschappen".
(Alternatief, ga naar het configuratiescherm en selecteer "Systeem".)
2.Selecteer het tabblad 'Geavanceerd', klik dan op het "Milieu
Variabelen "knop aan de onderkant.
3.In de "User variabelen 'sectie, klik op de" New "knop, dan
voer "BLAS_VERSION" voor de naam en "atlas_Athlon.dll" voor de waarde.
4.Hit "OK" een paar keer af te ronden.

IT WORKS !!!!!!!!!!!!!!!

Hi shameem
Ik denk dat het probleem is vanwege andere software op uw computer.Heeft u een schone ramen?Misschien moet u wassen het register van Windows,
Ik met dit probleem geconfronteerd vorige maand.
mijn probleem opgelost als ik mijn Windows opnieuw geïnstalleerd.
mijn systeem: (AthlonXP 2000 , 512MB RAM, ...).

"Hi shameem
Ik denk dat het probleem is vanwege andere software op uw computer.Heeft u een schone ramen?Misschien moet u wassen het register van Windows,
Ik met dit probleem geconfronteerd vorige maand.
mijn probleem opgelost als ik mijn Windows opnieuw geïnstalleerd.
mijn systeem: (AthlonXP 2000 , 512MB RAM, ...)."
de besproken probleem is alleen wid athlon 3000 en boven .. de soln is net boven ur post en het werkt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back