matlab hulp voor de uitvoering van Alamouti regeling.

S

sabari_eda

Guest
Ik heb hulp nodig bij de uitvoering van Alamouti regeling voor Ruimte Tijd Blok codes met behulp van orthogonale ontwerpen.
kan iemand me helpen pls?

Hoi,

Eerste u verder via de IEEE papier door Alamouti.

"A Simple Transmit Diversiteit Techniek voor draadloze communicatie" IEEE oktober 1998

Het ll u basisidee van de uitvoering van het Alamouti regeling.

All the best
Groeten,
Taraka

Ik HV Alamouti simulatie uit mathwork en werk er echter i hv zoekopdrachten

Heeft iemand hier ooit gewerkt aan het?
Kunt u mij helpen?

Groeten,

yaa werkte ik u post ur zoekopdrachten i ll proberen te verduidelijken

Groeten,
Goud

in de simulatie van alamouti behulp BPSK, ik vergelijk de prestaties tussen 2Tx x 1Rx en 2Tx x 2Rx

natuurlijk op hetzelfde GVV de tweede is beter in SNR effect dan de eerste
maar ik vraag dat waarom de simulatie van de tweede te eindigen op 7dB terwijl de eerste wordt uitgebreid tot 10dB?

groeten,

Hebt u genoeg van monsters voor het genereren van de GVV berekening?Voor de 2TX-2RX simulatie op ongeveer 7dB SNR de GVV is ongeveer 10 ^ -4.Te simuleren dit GVV moet u ten minste N = 10/Pb = 10 / (10 ^ -4) = 10 ^ 5 monsters (proeven).

Groeten,
Casey

ja ik zie, coz hier N = 1000
dus ik HV veranderd en krijgen het goede resultaat

maar kunt u uitleggen waarom er een verschil?
bedankt

Citaat:

ja ik zie, coz hier N = 1000

dus ik HV veranderd en krijgen het goede resultaatmaar kunt u uitleggen waarom er een verschil?

bedankt

Hoi

wanneer u de uitvoering van een techniek ALAMOUTI u nodig voor het schatten van de kanaal.elk traject is een ingewikkeld antwoord kanaal 'h'

het ontvangen signaal op de 1e ontvanger anntenna is:
r1 = H1 H2 * s1 * s2 n1waar S1 en S2 zijn de symbolen doorgegeven.en N1 is awgn

Hoe kan ik schatten dit kanaal reactie 'H1' en 'H2' voor de idependent kanaal paden?

Hallo iedereen.

Is er nog een van u hebben code voor alamouti scheme.i ben erg dankbaar als u ssend het aan mij.
Ik ben eigenlijk bezig met SNR estimation.so ver Ik doe het voor SISO.now Ik wil uit te breiden tot MIMO.so mij helpen out.plz

bedankt

mijn e-mail:

engr_shahid (at) ieee.org

Shah g schreef:

Hallo iedereen.Is er nog een van u hebben code voor alamouti scheme.i ben erg dankbaar als u ssend het aan mij.

Ik ben eigenlijk bezig met SNR estimation.so ver Ik doe het voor SISO.now Ik wil uit te breiden tot MIMO.so mij helpen out.plzbedanktmijn e-mail:engr_shahid (at) ieee.org

tarakapraveen schreef:

Hoi,Eerste u verder via de IEEE papier door Alamouti."A Simple Transmit Diversiteit Techniek voor draadloze communicatie" IEEE oktober 1998Het ll u basisidee van de uitvoering van het Alamouti regeling.All the best

Groeten,

Taraka

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back