Masters Project voorstel - die nodig suggesties

C

crazy4analog

Guest
Hoi,

Ik sta op het punt om te beginnen mijn Meesters Project.Mijn focus is voor Power elektronica, ook met een aantal grondige blootstelling aan analoog ontwerp.

Ik keek naar verschillende projecten online en vroeg me af ontwerpen van een buck / boost convertor vergelijkbaar met wat de bedrijven te verkopen, zou zowel vermogenselektronica en analoog ontwerp ervaring.Op zoek naar uw feedback.Zal het uitvoerbaar of ik ben het streven naar niets.

Ook zou nuttig zijn, als je zou kunnen zorgen voor een andere ideeën.

Bedankt

Nou, ik heb net een masters in macht elektronica gerelateerd gebied.Ik kan u zeggen dat uw academisch adviseur zal zeggen dat ze de zorg niet als je laatste project verkoopbare aan de industrie ..alleen dat het bevat veel acedmic verdienste.ze liever u te verkennen door middel van het vinden van een nieuwe analytisch / simulatie betekent dan het ontwerpen van een product te verkopen.

Als u geïnteresseerd bent in buck / boost converters als basis voor je onderzoek, stel ik voor u zoeken IEEE, PESC en APEC papier met een trefwoord voor "converter" (bijvoorbeeld) om een smaak van wat acedmics interessant vindt.

een ding dat ik dacht was een interessant onderwerp is hoe de prognose voor de gezondheid beheer doen via sensorloze middelen.zijn niet zo moeilijk te doen met een motor met belasting (dwz FFT draaien op uw huidige te bepalen de gezondheid van uw mechanische motor) ..maar hoe dit te doen met een voeding waar uw lading is misschien een gloeilamp (of LED is de toekomst in verlichting systemen).ja ..zou zorgen voor een interessant onderwerp voor onderzoek.

Mr.Cool

Bedankt Mr.Cool!

Ik ben googlen het onderwerp voorgesteld door jou.Het lijkt interessant.

Ook ik ben op zoek naar IEEE en APEC, maar ik niet bekend ben met PESC, zou u kunnen uitwerken.

Nogmaals bedankt voor uw hulp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back