master code voor Nokia 1280

T

TerminalAD

Guest
Hello! Ik kocht een gloednieuwe Nokia 1280. Ik veranderde mijn beveiligingscode, en ik kan niet meer inloggen! Zelfs niet met de oude code! Ik heb geprobeerd het gebruik van de 12345 ook! Niets! Mijn IMEI-nummer is: 354311044140971 Als iemand kan laat het me weten, hoe kan ik een reset mijn beveiligingscode, of kunnen inloggen met een master code, ik echt op prijs gesteld! Hartelijk dank bij voorbaat!

Hallo! Ik kocht een gloednieuwe Nokia 1280. Ik veranderde mijn beveiligingscode, en ik kan niet meer inloggen! Zelfs niet met de oude code! Ik heb geprobeerd het gebruik van de 12345 ook! Niets! Mijn IMEI-nummer is: 354311044140971 Als iemand kan laat het me weten, hoe kan ik een reset mijn beveiligingscode, of kunnen inloggen met een master code, ik echt op prijs gesteld! Hartelijk dank bij voorbaat!
Gebruik niet meer dan tijd om verkeerde codes zetten Omdat het kan een paar te proberen, dan zal permanent worden geblokkeerd na dan moet je flash op je mobiel te zijn. Ik geef je de betere manier om master reset code te krijgen. Ik had hetzelfde probleem in om mijn mobiele ik gebruik van deze website te resetten mijn mobiel viel ik dit een te mooi is om opnieuw in te stellen codes te gebruiken. Ans meer over op deze site had alle mobiele model ontsluiten codes ook beschikbaar. Ik hoop dat je je reset code gemakkelijk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back