Markov Random Veld in DIP

A

anuj jain

Guest
zijn begonnen te werken aan gezichtsherkenning met behulp van beeld segmentatie .. Mijn project de leiding heeft ons gezegd Markov willekeurig veld / model gebruiken voor het doel .. maar ik kon niets vinden wezenlijke over het onderwerp .. Dus please help op dezelfde ..

[Quote = Anuj jain] zijn begonnen te werken aan gezichtsherkenning met behulp van beeld segmentatie .. Mijn project de leiding heeft ons gezegd Markov willekeurig veld / model gebruiken voor het doel .. maar ik kon niets vinden wezenlijke over het onderwerp .. Dus please help op hetzelfde .. [/quote] Ik ben ook bezig Markov willekeurig veld met behulp van beeld segmentatie. Als u enig idee, pls stuur de gegevens naar guru.eswari @ yahoo.co.in [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/ size ] Ik ben ook bezig Markov willekeurig veld met behulp van beeld segmentatie. Als u enig idee, pls stuur de gegevens naar guru.eswari (at) yahoo.co.in

[Quote = Anuj jain] zijn begonnen te werken aan gezichtsherkenning met behulp van beeld segmentatie .. Mijn project de leiding heeft ons gezegd Markov willekeurig veld / model gebruiken voor het doel .. maar ik kon niets vinden wezenlijke over het onderwerp .. Dus please help op hetzelfde .. [/quote] Om de website te bezoeken www.pudn.com en begon zoek naar Markov willekeurig veld. Het is zo nuttig. Met vriendelijke groet, Dhana

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back