Magnetron kantoor [Help vereist]

E

Element7k

Guest
Hi all,

Ik heb een probleem met het importeren van grafiek in Magnetron kantoor en hoop dat iemand kan helpen.

Ik heb ze ontvangen, impedantie metingen voor een antenne.De gegevens van de reële impedantie en imaginaire impedantie zijn in aparte bestanden.Geen S1P bestanden.Hoe importeer ik het in magnetron kantoor om het perceel in de smid grafiek.Ik heb geprobeerd ze in een tekstbestand 1e kolom freq, 2e kolom echte en 3e kolom img en voerde het in MWO met ruwe gegevens.Echter, wanneer ik probeer te plotten de smid grafiek, MWO blijven zeggen meting niet compatibel met grafiek type.

Iedereen heeft geen idealen wat ik verkeerd heb gedaan hier.Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld.Thanks in advance.

Groeten,
Element7k

Hi Element7k,

Indien u reeds het tekstbestand met de 3 kolommen opgesteld, voegt u de standaard header voor de SNP-bestanden (voor de toetssteen formaat definitie, zie de link hieronder, of zoeken in de MWO helpen), en u kunt importeren als een S1P parameter bestand.(u de naam van de uitbreiding van de S1P).

bijvoorbeeld:

! Frequentie (MHz), REAL S11 (ohm), IMAGINARY S11 (ohm) genormaliseerd
!

# MHZ Z RI R = 50

50 3,799 -0,5294
300 2.2144 -1.7168
500 1.3078 -1.5144
750 0.7558 -1.0924
1200 0.3268 -0.489

de lijn in het rood is verplicht, het commentaar na al begonnen met lijnen!worden overgeslagen, zodat je er kunt uw opmerking, notities.

link:
hxxp: / / www.eda.org/pub/ibis/connector/touchstone_spec11.pdf

Ik hoop dat deze info is nuttig.

Rgds,
Al

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back