MAC adres probleem

V

vaf20

Guest
hi all
Ik heb een pc en niet het MAC-adres dus wat moet ik doen om een licentie voor de MAC afhankelijk vergunningen genereren naar Sommige software?
thanks vooruit

proberen te installeren "MS loopback adapter" ...
Zoeken met Google hoe het te doen met je OS ...

zie http://www.experts-exchange.com/Networking/Q_20723512.html
Dag!

hoi
MAC-adres terug naar Network Card Interface en ik denk dat de Herhalen van de computer heeft geen MAC-adres.
Dus zonder netwerk crad kunt u geen gebruik maken van deze licentie.
als je een virtueel netwerk driver die kan accepteren MAC-adres kun je MAC afhankelijk licentie te gebruiken.

Weet iemand virtueel netwerk driver bij het oplossen van dit probleem?

Ik vraag met andere woorden:
Ik heb geen netwerkkaart dus nog niet MAC address.is er software of methode om spoofing MAC-adres op linux? dan heb ik het MAC-adres en genereren licentie.
tnx

hi vaf20
In Linux kan u gebruik maken van deze software
http://www.alobbs.com/macchanger

tnx verilog_crack.
Kan ik dit hulpprogramma niet bestaat als het creëren van MAC-adres? of dit spul wordt gebruikt als wisselaar alleen wat betekent het moet een MAC-bestaan en dan veranderen.
tnx again

Is het notebook, dat je niet kunt een 10 $ Eth PCI-kaart plaatst?

Mag het laatste redmiddel is het vinden van de kernel te krijgen van de socket uitvoering bron en de code te herschrijven als bij de aansluiting datastructuur worden gelezen van kernel zal gevuld worden met standaard MAC-adres?

Als socket deel niet is statisch gelinkt in kernel-image zal het genoeg zijn om socket behandeling gedeeltelijk zonder te raken kernel te compileren.

vaf20 wrote:

tnx verilog_crack.

Kan ik dit hulpprogramma niet bestaat als het creëren van MAC-adres? of dit spul wordt gebruikt als wisselaar alleen wat betekent het moet een MAC-bestaan en dan veranderen.

tnx again

Hoi,

In de afgelopen interfaces die je kunt doen:

"ifconfig eth0 hw ether 00:50: bf: 39: E3: EA"

sante,
stUch

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back