Maak of generatie van I / O-PADS

K

Kulprashant

Guest
Hi all,
Ik werk op flooorplaning & powerplanning het gebruik SoC Encounter tool.
in powerplanning hoe te genereren I / O-PADS en wanneer deze I / O-pads r vereist (doet dit I / O-pads vereist wanneer anlog blok aanwezig is in het ontwerp) en welke basis ik moet kiezen aantal macht streep & ringen.
plz stel mij.

Thanks & Regards,

Prashant

Voor de berekening van de breedte van de macht ringen,

breedte van de macht ring aan een zijde = (totale huidige doorgegeven aan de chip / metaal dichtheid) / 4

delen door 4, in de veronderstelling dat alle zijden van de chip vereist dezelfde stroomdichtheid.Toegevoegd na 25 seconden:
Voor de berekening van de breedte van de macht ringen,

breedte van de macht ring aan een zijde = (totale huidige doorgegeven aan de chip / metaal dichtheid) / 4

delen door 4, in de veronderstelling dat alle zijden van de chip vereist dezelfde stroomdichtheid.

u wilt genereren IO door uzelf?
normaal is bepaald door gieterij, als je wilt maken io pad door jezelf, je moet doen veel werk, bijvoorbeeld.detemine ESD bescherming structuur, layout, simulatie, rc winning, lib genereren, ESD test en zo verder

Dan is deze I / O-pads
doesnt afhangen van de ciruitry die we gaan op de kern?

voor een bepaalde technologie dezelfde I / O-pads kunnen gebruikt worden voor verschillende chips ???????Bedankt,
Prasad

Io pads zijn nodig wanneer u zijn ontwerp van een chip, dat zal gefabriceerd als top level ..anders macro dont behoefte io pads
Haar niets, hangt af van anolog blokken aanwezig of niet ..

Het hangt af van waar is pin is echt outpin van je chip ..Als de pin is echt pinof chip vervolgens io remblokjes nodig zijn ..dont get verward ..een aantal keer deze pennen zijn verbonden met een andere module wanneer u gebruik van deze module als macro ...

Power riem en breedte berekening zie onderstaande link

www.vlsitechnology.org in dat klik op IR-drop samenvatting ..

Groeten
Shankar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back