LVDS in 130nm

A

abhi_4_u

Guest
Hallo, Ik ben het maken van een LVDS in 130nm CMOS technologie. Mijn Specs zijn: 275 - 2000mVp-p differentiële ingang bereik; 400 - 750mVp-p differentiële output range. Kan any1 plz stel me dat; 1.Wat moet een maximale stroom te zijn voor mijn huidige spiegel (tenminste wat ruwe waarde); 2.Wat kan mijn maximale grootte van PMOS (in de huidige spiegel) worden voor het ontwerp te fabricatable. Het is een 2 Gbps ontwerp: | Ik zou echt waarderen een snelle n positief antwoord. Bij voorbaat dank, groeten, Abhi

Over het algemeen LVDS uitgangsspanning is gevormd met 3,5 mA stroom door 100ohm afsluitweerstand. Dus, 350mV is een typisch Vp-p. Waarom uw kleinste swing is 400mV? Die in tegenspraak zijn met een lage swing doel.

Ik ken een vriend die maakte een LVDS uitgang buffer, is actief tot en met 3 Gbps, de bijbehorende weerstand, 100 ohm, en de gewenste swing bepaalt de stroom die, zoals men zei, rond de 3,5 mA, met betrekking tot de afmetingen van de PBO's apparaten, is het volledig afhankelijk zijn van de technologie, als het toelaat of niet .. Ik denk dat ik zag een grootte van 4000/0.4 in een papier, genieten van LVDS: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back