lus stabiliteit in CMFB lus

M

manissri

Guest
Dear all
Ik desing ING een volledig differentieel met gain boost opamp waarin ik gebruikte continue tijd CMFB circuit.
mijn vraag is wat moet de winst van CMFB circuit zijn (ik wil weten deze winst is differentiële r common mode winst).
en de andere vraag is hoe controleer ik de lus stabiliteit van de lus met de opamp outpur bracnh en CMFB circuit.
ur wachten op antwoord
Manish

In principe is het CMFB winst zou hoog moeten zijn om een goede respons te krijgen.
Voor de stabiliteit, is er een eenvoudige methode.
- Breng een puls van de referentie spanning van het CMFB (van ongeveer 200mV) en zie de voorbijgaande reactie van de output common mode.Als er beltoon, betekent dit dat er een risico van instabiliteit.Ook kunt u zien van de lus antwoord is snel genoeg.

Ik denk dat u kan ook een AC analisys doen door toepassing van een AC-bron in het CMFB input, maar het is meer lastig.

Hi Skal81,

"Ik denk dat u kan ook een AC analisys doen door toepassing van een AC-bron in het CMFB ingang, maar het is meer lastig."

Wat u bedoelen met deze verklaring?Als je zegt "tricky", wat het effect dat u verwacht aan het circuit of de meting?

Bedankt,
suria3 [/ quote]

hi skal ..
daadwerkelijk wordt zoals u zei dat het CMFB winst moet hoog zijn, maar ik wil het de vraag of de winst is common mode r differentiële krijgen .. weet
eigenlijk het CMFB circuit spelen met het common mode signaal ...
so plz clearify dat de winst is gemeenschappelijk r differentiële ..
Manish

Om manissri:
Ik verwees naar het differentieel te krijgen.CMFB zin het verschil tussen de common-mode en vindplaats en feedback van de fout.Dus het is het verschil te winnen.

Om suria3:
Wanneer u de open lus analisys doen, moet u om de DC-punt.Dat is het lastige deel.In feite als u gebruik spook, er is een apparaat beschikbaar dat te doen.Het is een schakelaar die waarde afhankelijk van het analisys type.Dus u op voor DC, zodat de lus krijgen sluiten en je kunt werken rond de partijdigheid en UIT punt voor AC analisys.Als ik corrigeren in de analogLib.
Het probleem is dat voor Hspice of andere simulator Ik weet niet of er een dergelijk apparaat.Dus je moet misschien een script schrijven of zoiets.Dat is wat ik bedoelde.

Good luck to you

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back