luidspreker magneet lader

Y

yugal

Guest
kan iemand me helpen om een ​​magneet lader te ontwerpen voor 10 "tot 18" speaker door middel van netspanning. Ik moet er erg van genoten. dankwoord aan alle. yugal

hi tpetar, bedankt voor snelle reply.I vond een circuit voor laag vermogen magneet oplader. yugal [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR] [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR]

nee, probleem niet op te lossen ik moet groter oplader 0.400-600V DC snel 800-1000 versterker om grotere magneten op te laden. yugal

Ik maakte een elektromagneet in de hoop dat ik de magneet opnieuw vitaliseren in een D'Arsonval meter beweging (het was enkele procenten laag). Ik wikkelde een lange lengte van magneet draad rond een stalen staaf. Ik solliciteerde 12V batterij. Het trok een aantal versterkers. Het was sterk, maar niet zo sterk als het moest worden. Als meer verbonden dan een paar seconden, begon het opwarmen. U hoeft niet 800 ampère. En je waarschijnlijk niet nodig netspanning. Zelfs als u net AC, moet u het door een diode gewaardeerd voor het bedrag gaan door de draad. Overwegen te proberen dit experiment, omdat je bericht impliceert dat u hebt toegang tot de luidspreker magneet opgedaan. (Als u geen toegang hebt dan je nodig hebt om een ​​gat in het midden koepel snijden. Later zul je lijm op een papieren muts.) Bevestig een sterke magneet aan de bestaande zwakke magneet. Zoals een neodymium type. Het moet net klein genoeg om te passen onder de stem kegel. Per schema:
81_1342723607.gif
De NS polen, zal dan additief. Het is lastig om de nieuwe magneet manoeuvreren op de juiste polariteit en de juiste positie. Je moet voorzichtig zijn om de magneet te voorkomen dat springen uit je vingers. Als het van invloed op metalen zou kunnen breken. Je wilt niet dat deeltjes krijgen in de ruimte rond de spreekspoelen.

hi sorry voor late antwoord. Ik moet dit soort apparatuur yugal

Wat u vraagt ​​in niet erg gebruikelijk, eigenlijk heb ik nog nooit van gehoord. Het zal niet gemakkelijk zijn om een ​​oplossing te krijgen op dit punt.

Alle technische permanente magneten worden "geladen" (gemagnetiseerd) op dezelfde wijze. In tegenstelling tot wat meer speculatieve bijdragen in deze thread, zou het ontwerpen van een magnetiseren unit beginnen met een exacte berekening van het magnetische circuit, vereiste veldsterkte en gepulseerde voeding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back