LPT IO toegang in Windows XP?

C

cyberrat

Guest
Hallo, kan iedereen aanraden een freeware programma's die rechtstreeks toegang tot de parallelle poorten in WinXP zal toestaan? Thankyou. Roland.

Bedankt, hoewel dat een zegt dat het instabiel. Kan iemand suggesties anderen. Thankyou.

Ik gebruik TVichW32 Het is zeer robuust, maar niet gratis (u $ S99) Regards

U hoeft niet met behulp van een derde deel programma. Ik neem aan dat u wilt uw eigen code programma. Je zou kunnen gebruiken. NET en raadplegen www.codeproject.com . Daar vindt u een aantal artikelen over de toegang tot LPT-poort met. NET op Windows XP. Het is gemakkelijk inderdaad.

[Quote = alunaro] Je hoeft niet met behulp van een derde deel programma. Ik neem aan dat u wilt uw eigen code programma. Je zou kunnen gebruiken. NET en raadplegen www.codeproject.com . Daar vindt u een aantal artikelen over de toegang tot LPT-poort met. NET op Windows XP. Het is gemakkelijk inderdaad. [/Quote] Echt waar? Zonder het laden van een speciale kernel mode driver? Toon aan me waar het is op die site! Ik meestal aanraden PortTalk, of iets van hier: http://www.lvr.com/parport.htm

[Quote = alunaro] h ** p: /. / Www.codeproject.com / csharp / csppleds.asp # xx943030xx Het maakt gebruik van C # sorry, maar ik denk dat VC + + NET heeft hetzelfde object. Probeer het MSDN [/quote] Misschien ben ik iets te missen, maar ik zie er programmeurs bespreken hoe om te inpout32.dll, een derde DLL die een kernel-modus stuurprogramma installeert gebruiken. Meer info: http://www.logix4u.net/inpout32.htm die ik heb gebruikt inpout32.dll. Het werkt, maar ik heb liever PortTalk.

mmh ja je hebt gelijk. MMH haha Ik moet de volgende zorgvuldig door te lezen (eigenlijk vond ik dit artikel op zoek naar een USB-toegang) sorry

Het probleem is, ramen in generial wil kunnen om meerdere programma's toegang tot de apparaten van de computer .. Dus het thuisluisteraar toestaan dat apparaten (native) om volledige raw read / write controle over de havens hebben .. Laat me zien Hier zijn enkele links (sommige toepassing zou kunnen zijn .. sommige misschien niet: h ** p: / / www.beyond-designs.com/PC_ports.htm h ** p: / / www.logix4u.net/parallelport1 . htm h ** p: / / members.tripod.com / ~ Malzev / radiodoc / printer.htm h ** p: / / www.paraport.net / source / index.html Hoop dat het helpt Lee Toegevoegd na 1 minuut: Oh ja .. om te laten zien Ik begrijp je frustratie (als je zijn in dit voor een wile). . Laat me je vertellen al deze links waren in mijn "parallelle poorten zuigen" folder

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back