Low Voltage Rail Rail op, die kon mij wat advies?

L

lghhust

Guest
Ik ben het ontwerpen van een lage spanning (minder dan 1 Volt) spoor naar het spoor op, en de veriation van die op dient te worden bewaard in 5% in de gehele supply bereik, kon iedereen geive me wat advies? thanks a lot.

gedreven bulk mogen pils gm variatie veroorzaken, hoewel je pils ingang range.I vindt of er een manier om deze variatie compenstate. thanks a lot!

Hallo, U kunt gebruik maken van de constante gm vooroordeel circuit om de variatie te compenseren. hoop dat het helpt!

Als ik weet, is constant gm vertekenende ciucuits gebruikt voor het spoor naar het spoor ingang swing aan de variatie op de gm van input stadium, waardoor de eenheid te krijgen frequentie stabieler te verminderen. By the way, doe het spoor naar het spoor betekenen wat? Rail het spoor in de ingang of uitgang podium. Als u een spoor naar het spoor input, zijn PMO's en NMOS ingang paren nodig. Probeer een professor met de naam Huijsing vinden en hij heeft vele publicaties op de opamp.

Beste Vriend U kunt gebruik maken van drie of twee low-voltage analoog ontwerp techniek om een goede respons te bereiken, voor ingangen adviseer ik u om bulk-driven PMOS ingangen gebruiken, dan kun je level-shifter aanpak of subthreshold vertekenende te verbeteren je kracht en Laag-gebruik spanning reactie. Hoop dat het helpt u mijn vriend. Succes

als voor de input, het lijkt erop dat je moet gebruiken bulk gedreven als o / w, VDD moeten minstens twee VTH te rr, dat is> 1V al dekken. Het is gaat een moeilijke probleem zijn zeker.

thanks a lot! de | Ve | in mijn circuit is ongeveer 0,4. Ik bevooroordeeld imput diff paren in zwakke inversie en het appaered dat een zore is in RHP op ongeveer 1M, voelde ik me gefrustreerd en weet niet wat de reden is. Om yschuang Het zou toenemen mismatch met behulp van PBO's en NMOS ingang paren togather, dus ik gebruik de huidige schakelaar. Om s_babayan Ik vond dat met niveau-shifter, ac simulatie bleek een hogere winst en een slechte PM, kon ik niet vinden wat de reden is.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back