loopbaanadvies aub

L

leo83

Guest
hoi ik ben een laatste jaar engg student en ik nodig advies.mijn bijkantoor is elektronica en communicatie.Wat zijn de verschillende oppurtunities werk op dit gebied.
Ik ben een frisser en zo suggereren iets geschikt is voor een beginner.Ik kom uit India en nu sinds IT-industrie is in een grote boom recht nu zijn er veel bedrijven werven van nieuwe ingenieurs ritus nu.but i dont willen werken in de IT-gebied.zo suggereren iets anders dan dit.
thanx op voorhand

Hoi Leo,
Ik ben ook een laatste jaars student, uit Peru ...

Luister, de meest voorkomende ding hier is te werken aan enkele exploitant in telecom, zoals netwerk monitor of technische hulp, bijna elk bedrijf heeft behoefte aan een netwerk managmente systeem, kunt u in de lijn van het werk als u geïnteresseerd bent in telecom.

Er is ook het gebied van onderzoek dat is niet erg goed in mijn land, dont weten hoe het
is voor jou, dit soort gebied behandelt de researchs voor nieuwe technologie in de elektronica-gebied, ik vind dit erg interestingf en gratifing al is er niet van dit in mijn land.

Nou, i dont know what else to tell u, kunt u uw eigen bedrijf,
het ontwikkelen van projecten en de verkoop of het nemen van de ideeën van andere mensen en de ontwikkeling daarvan, die kan worden enkele interessante lijn van het werk.

Ik hoop dat dit helpt u een vraag maar wat doet het betekent?

ik dank u 4 antwoorden op mijn mail.IT: informatie technology.Includes alle aangelegenheden met betrekking tot de bevordering van informatica en technologie en met het ontwerp, ontwikkeling, installatie en implementatie van informatiesystemen en applicaties.

Nou ik denk dat de tijd om te beslissen wat belangrijker.....uw interesse of een baan.Voor ECE kunt u gaan naar Design (digitaal / analoog) of System of Architecture enz. In India is er overvloed van banen voor de IT-sector met zeer weinig bedrijven doen in ECE.

Als je echt geïnteresseerd in de hardware kant kunt u proberen om de toepassing van ST Microelectronics in Noida of Texas Instr.in Bangalore.ST is meestal in FPGA op de Noida bijkantoor.

groeten
Ram

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back