lookin 4 a Analoge IC Designer baan in Maleisië ...

P

pnanda65675

Guest
Im een jaar ervaring in het gebied dus tis lookin 4 een gelegenheid om een sterk enchance mijn vaardigheid in tis n area.i 't design banggap, voltage regulator & VCO .... kan me helpen met contacten tat hav.Thanks u op voorhand

Als lokale you'r naar Maleisië ..het leven kan zijn voor veel eenvoudiger dan wanneer u ur van buiten ..
Laten we assumer lokale ur ..Ik adviseer u om naar Cyberjaya / Selangor ..Er zijn veel bedrijven zijn er IC-ontwerp ..geef ze ur CV direct ..en laten we eens kijken ..
er is een website voor alle bedrijven in Maleisië die behoren tot de Multemida Super Corridor ..Probeer Google voor dat ..

Geachte omara007,

Thanks 4 ur info .. ik had eigenlijk een jaar ervaring workin op 1 van de onderneming op Cyberjaya.Maar als gevolg van een beheer gestroomlijnd (financiële verstandig) je besloot om mij in te huren.Trouwens, ik heb geprobeerd alle van de onderneming op dergelijke Cyberjaya mijn-ms, icmic, Mimos, jaalaa ... maar op dit moment al deze bedrijven r niet in de planning van de ontwerpers meer hirin ooit beginners zoals ik, je r meer de voorkeur investeren bedrag ervaren ontwerpers> 2 jaar ... do u hav ny andere suggestie meneer.Ik had gebruikt cadans, h-spice, leerlooier tools n ook geen PRB wit layout ontwerpen.mijn achtergrond zal meer b op analoog.R ua Maleisische meneer, Wer ru werken bij?nogmaals bedankt ...

Ik weet echt niet veel over Maleisië.Maar er is een fab heet 1e silicium en hun ontwerp huis heet ICDS.voor een opening is er Try.

Er zijn een flink aantal IC-ontwerp huizen in Penang, bijvoorbeeld.Intel.Of uw alternatief is om een baan te vinden in Singapore, net als ik.

Maak je geen zorgen het vinden van werk.Bouw uw kennis foundamental analoge eerste, ik geloof dat beroep zal tot u komen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back