Logic gelijkwaardigheid controleren fouten

R

rogger123

Guest
hoi
kan iemand wat licht werpen op de procedure die moet worden aangenomen, indien u nog niet gelijkwaardig punten ur tussen RTL en de netlist ...
Ik gebruik verplex conforme ..

als ik punten (unmapped punten) in mijn RTL die geen kaart voor elk punt in de netlist hoe ga ik over het oplossen van het probleem.

Ik heb ook een aantal onbereikbare punten in mijn RTL Ik heb geprobeerd met behulp van de optie unreach maar het helpt niet ..een oplossing voor dit

groeten
rogger

Hoi,
Eerst moet je weten waarom het niet gelijkwaardig zijn er?Dit kan
te wijten aan enkele van de filpflops hebt geoptimaliseerd tijdens de synthese.De filpflops waarvan
o / ps niet worden gebruikt.U moet controleren of dergelijke filipflops en het negeren van de
vergelijking.

1.ingesteld negeren sommige registreren (u beter u uw redundent RTL code)
2.handleiding in kaart brengen van de belangrijkste punt ingesteld met behulp van de naam van de regel

Hoi,
Ik heb een probleem met het vergelijken fase .. Ik heb nog 4 onbereikbaar unmapped punten en 3 punten, maar dat is prima nu ..
maar als de vergelijking start gaat upto60% en blijft er gewoon geen foutmelding ..

hier zijn enkele van de beperkingen ik heb gebruikt
ingesteld toewijzingsmethode-name_effort hoog
ingesteld plat model seq_redundant
ingesteld undriven signaal 0-gouden
ingesteld toewijzingsmethode naam eerste nounreach
set systeem modus Lec-nomap
kaart belangrijke punten
voeg vergeleken punten-all
vergelijken

Er zijn ook enkele reserve-cellen in de netlist zou dit een pbm ..is er geen belemmering dat ik moet toevoegen om te voorkomen dat te vergelijken met de reserve-cellen?
eventuele oplossingen?

groeten
rogger

Rogger.
Stuur een e mail me, ik zal je helpen, hoe te debuggen Lec,
Vanwege Copyright probleem i cant scripts schrijven hier.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back