Lock in Amplifier

T

theflyingmachine

Guest
Ik moet een versterker die zouden kunnen versterken zeer kleine signalen (UV) ingebed in lawaai.De frequentie van het signaal te worden versterkt bekend is.Het probleem is dat het signaal is te veel ruis omheen.Ik werd verteld dat een lock-in versterker het probleem, maar ik weet niet hoe het te maken kan oplossen.Please help!

Hi theflyingmachine,

Een lock-in versterker is een apparaat dat een klein signaal versterkt, met behulp van modulatie technieken.uw signaal moet worden gepulst (AC).Vereenvoudiging veel, zou je denken alsof je vermenigvuldigt je ontdekt signaal ruis met een referentie-en filtreer vervolgens het signaal.synchrone detectie.

U kunt informatie vinden over vele boeken zoals: Horowitz, Basic elektronica voor scientitst, experimentele methoden voor de fysica.

je kunt proberen www.lockin.de
of probeer www.signalrecovery.com, hebben ze veel goede artikelen over het
(ik weet niet of de bovenstaande links zijn nog bezig)

succes

Hi mago

Heeft u echte circuits te delen en laat ons dat geleerd?

Ik heb een eenvoudige schakeling die ik kan maken en niet een instrument.Please help!

Eigenlijk, ik heb te doen een soort van lockin versterker, maar het is niet mijn prioriteit nu ...Toen ik het prototype klaar is, ik wil met u delen, is het niet zo diffcult als het lijkt, als je een beetje van de modulatie je kunt het zelf weten.(Ten minste is wat ik denk, ik weet niet of ik ben te optmistic ...:=)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back