lmx9820

B

BUMERANG

Guest
Hallo,

Heeft iemand kreeg een developer kit voor LMX9820, moet ik documentatie en software die wordt geleverd met developer kit.Bedankt

Ik heb twee van de nationale kits LMX9820 evaluatie.Ik zou graag sturen u wat documentatie.Samen met een aantal ontwerpen pit-falls ik heb ondervonden.

Pete

Hi Pete

Kunt u mij "gewoon blauw commandant" en ermee verbonden zijn documentatie.Dank u voor interessant.

Kevin

Ik kon ook gebruik maken van documentatie over de LMX9820.Bedankt.

Hello:
Ik zal veel waarderen als iemand zenden mij documentatie over de lmx9820 module.
Tanks vooraf

Hallo Ik ben student en ik doe mijn Dipl.Ing.werk over bluetooth.Ik heb een voorbeeld van de LMX9820 maar zonder van de documentatie voor.Ik bouw een PCB's een proberen om het te testen, maar geen kans om de chip te vinden in de Bluetooth-omgeving.(Ik heb geen antenne op de chip en gebruikt een eenvoudig draad met Lambda / 4 witout de RF-netwerk).Als iemand een idee heeft van de RF-netwerk of de antenne of heeft het commando instellingen please please stuur het naar me op JBaur (at) sysdesign-edv.de.De Foto van de raad, maar niet erg goed!In het midden van de module is de antenne.

Hallo, iedereen.Is het mogelijk om het programma zonder de LMX9820 KIT rechtstreeks vanaf de PC?Welke software ik hiervoor nodig?

Ik heb een tijdje weg geweest.Heeft iemand nog hulp nodig met het LMX9820?Zo ja, laat het me weten en ik zal je geven wat ik heb.

Pete

Tips voor de LMX9820:

-de chip niet als de klok uitgeschakeld is zal werken zelfs door een klein beetje.Ze spec.ed 18pF caps op het kristal, maar ik kreeg alleen het werken met 47pF

Serial-line sniffers zal interfereren met de firmware-update software.Gebruik ze niet.

-Als je BT-module slechts 2 char code x18 x0f uitgangen, uw radio in firmware-update-modus.

-Als CTS druppels 30 seconden na de reset, bent u in de modus voor laag stroomverbruik.het ingangssignaal te HOST_WU.

Hallo, ik heb een van die LMX9820A maar ik moet de informatie die wordt geleverd met het College ter Beoordeling van, omdat ik niet de opcodes of codes voorbeelden om te werken met de chip te hebben.
Ik heb gelezen dat er mensen die hebben deze informatie.
Ik zou veel op prijs stellen als u deze sturen naar mij wees.
Bedankt,

Francisco

Hoi!

Ik ben een student uit Oostenrijk en ik heb hulp nodig met de LMX9820.
Ik wil digitale signalen van de ADuC845 te sturen naar de PC via LMX9820.Programmeren is niet mijn specialiteit, dus ik ben hulpeloos!
Heeft iemand een "C"-code dat het werkt?

HI
Ik ben geïnteresseerd door gebruik te maken LMX9820 met een host is AVR microcontroller.Als iemand informatie heeft, geef dan aan mij.
Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back