Linux op laptop

R

rrrrr12345

Guest
Hoi,

Mijn laptop wordt geleverd met het raam XP-platform, kon ik een Linux-platform toe te voegen aan het?Hoe dit te doen?

Bedankt
R

1.Gebruik GParted of Partition Magic voor het opnieuw aanzienlijke NTFS-partitie op de harde schijf (Partition Editor applicatie) gebruik SystemRescueCd (bootable CD-ROM met Gparted)

2.Installeer Linux CentOS, of Redhat of Debian of Ubuntu op de harde schijf
(voor download cd-ISO's)

of gebruik Live CD Linux (Ubuntu, Knoppix of CentOS)

genieten

U moet ext3 formaat voor Linux-stations.
u goed partitioneren van uw harde schijven tot en met 3 een voor Windows en een voor swap en een voor / voor Linux kun je ook verhoogt u het aantal stations met een schijf te maken voor je persoonlijke gegevens, omdat ext3 formaat niet in Windows en kunt u een partitie voor / usr / local voor geavanceerde instillatie.
als je niet begrijpt me plz replay.

rrrrr12345 wrote:

Hoi,Mijn laptop wordt geleverd met het raam XP-platform, kon ik een Linux-platform toe te voegen aan het?
Hoe dit te doen?Bedankt

R

Hartelijk dank voor al uw antwoorden, is de informatie nuttig geweest

Hey guys ..
Hoe zit het Fedora of Sun OS op een laptop?Zelfs ik ben een beetje terughoudend met het installeren van Linices of Unix-systemen op mijn laptop ..Ik weet niet of dit waar is, maar ik heb gehoord dat als eenmaal een partitie is gewijd aan Ext3 ..
er is geen manier van ophalen van het!!Is dit waar?

Nee, dat is niet waar.Linux of Unix op een laptop is prima.Zolang je hardware wordt ondersteund.

pnnavigator0915 wrote:Hey guys ..Hoe zit het Fedora of Sun OS op een laptop?
Zelfs ik ben een beetje terughoudend met het installeren van Linices of Unix-systemen op mijn laptop ..
Ik weet niet of dit waar is, maar ik heb gehoord dat als eenmaal een partitie is gewijd aan Ext3 ..er is geen manier van ophalen van het!!
Is dit waar?

Bedankt voor al de antwoorden.

Verder op mijn vraag hierboven, kan ik programma's installeren, zoals Microsoft Office op Linux-platform?Eventuele beperkingen in Linux, dat ik over die zijn toegekend dient te worden alvorens het te gebruiken?Ik ben gewend aan Windows alleen vóór ..maar gebruikt Linux een paar keer in Uni ...

U kunt de installatie van een laptop met twee besturingssystemen (Windows en Linux).Of u kunt installeren Linux met virtuele machine in je Windows.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back