E
em_solver
Guest
Hoi,
Ik probeerde te reproduceren de simulatieresultaten van T. Weiland et al..in de krant
T et al. weiland.J. appl.Phys.Deel 90 Aantal 10 2001.
De auteurs proberen om een split ring resonator (SRR) in MWS simuleren.Ik vind dat de resultaten van de resonantiefrequentie van de SRR niet erg overtuigend.De auteurs plaatsen de SRR in een computationele cel waar ze niet de afmetingen van de laatste.Zij alleen hint de randvoorwaarden!
Ik begon met enkele ruwe celgrootte en vond dat de resultaten zijn vrij veel afhankelijk van de rekenkracht celgrootte.Als u het later, krijg je wat verschoven resultaten.
Mijn vraag is:
Als je een dergelijk probleem bij de hand, die celgrootte hebben kiest u voor een nauwkeurig resultaat te verkrijgen?lambda, lambda / 2 ,...??
Welke van de omliggende ruimte is goed?Moeten we vinden door trial and error?
Achtergrond eigenschappen:
-> Omgeving ruimte
x onderste boven x (open boundary)
--- ---
lager y bovenste y (elektrisch randvoorwaarden)
--- ---
onderste z bovenste z (magnetische randvoorwaarden)
--- ---Bedankt voor alle inzichten.
Ik probeerde te reproduceren de simulatieresultaten van T. Weiland et al..in de krant
T et al. weiland.J. appl.Phys.Deel 90 Aantal 10 2001.
De auteurs proberen om een split ring resonator (SRR) in MWS simuleren.Ik vind dat de resultaten van de resonantiefrequentie van de SRR niet erg overtuigend.De auteurs plaatsen de SRR in een computationele cel waar ze niet de afmetingen van de laatste.Zij alleen hint de randvoorwaarden!
Ik begon met enkele ruwe celgrootte en vond dat de resultaten zijn vrij veel afhankelijk van de rekenkracht celgrootte.Als u het later, krijg je wat verschoven resultaten.
Mijn vraag is:
Als je een dergelijk probleem bij de hand, die celgrootte hebben kiest u voor een nauwkeurig resultaat te verkrijgen?lambda, lambda / 2 ,...??
Welke van de omliggende ruimte is goed?Moeten we vinden door trial and error?
Achtergrond eigenschappen:
-> Omgeving ruimte
x onderste boven x (open boundary)
--- ---
lager y bovenste y (elektrisch randvoorwaarden)
--- ---
onderste z bovenste z (magnetische randvoorwaarden)
--- ---Bedankt voor alle inzichten.