linker helft en rechts half nul

M

manissri

Guest
Hoe de linker en rechter helft nul wordt geproduceerd in analoge schakelingen.

gebruik molenaar condensator zorgt voor rechts-vliegtuig nul, en het toevoegen van nulling weerstand beweegt zich het recht-vliegtuig nul naar links-vliegtuig.

mijn vraag is dat hoe rigth helft en linker helft nul wordt geproduceerd
net als in twee fasen amp signaal gaat om de productie van twee pad van een molenaar en een van CAL mosfet vervolgens op een frequentie van deze signalen snijden elkaar dus een rechter helft nul wordt geproduceerd.
nu mijn vraag?
waarom deze nul is rechts half vliegtuig waarom niet in de linker helft vlak,
Ik wil weten van het mechanisme van de productie van links en rechts half vliegtuig nul

manissri wrote:

mijn vraag is dat hoe rigth helft en linker helft nul wordt geproduceerd

net als in twee fasen amp signaal gaat om de productie van twee pad van een molenaar CAL en een van mosfet vervolgens op een frequentie van deze signalen snijden elkaar

THz LUW,
maar ik lees in boeken die als twee signaal komt dan in tegengestelde fase rechter helft nul zou geproduceerd als twee fase versterker waar twee signalen bereiken op de output van de versterker in tegengestelde fase 1 - in dezelfde fase door molenaar cap met hoge frequentie
2.van mos transistor die in tegengestelde fase.
het andere geval wanneer u nemen bron volgeling circuti.
waar twee signaal bereiken in dezelfde fase
1.door mos transistor (dezelfde fase) als deze bron volgeling
2.door de CGS (ook in dezelfde fase) op de uitgang
vandaar de linker helft nul geproduceerd
groeten

manissri wrote:

THz LUW,

maar ik lees in boeken dat als twee signaal komt in tegengestelde fase dan rechts half nul zou geproduceerd

Hallo Lvw,,
hoge frequentie de condensator fungeert als de korte draad dus dezelfde fase van het signaal u krijgen bij de uitgang

OK, als ze bijna in tegengestelde fase, de amplitudes nooit zal gelijk zijn aan elkaar te compenseren.

hi LVW,
thaz voor ur antwoord.
maar nogmaals mijn dezelfde vraag HWO linker helft nul ontwikkelt
alsof u lezen Razavi boek wat ik ooit gedraaid is het alleen van dat boek ..

manissri wrote:maar nogmaals mijn dezelfde vraag HWO linker helft nul ontwikkelt

alsof u lezen Razavi boek wat ik ooit gedraaid is het alleen van dat boek ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back