Linear power supply design!!

R

Rfboy

Guest
Hi guys,
Waar vind ik een goede e-book het ontwerpen van een lineaire voeding met inductieve input ......
Thak u

Ik denk dat het betekent een transformator ingang.Zoeken op Hobby circuits en kleine projecten Problemen forum.Hier vindt u berichten over enkele ontwerpen.E-mail mij als je de desigs ik heb.
Met vriendelijke groet.

Er zijn veel goede boeken over Linear Power Supply Design - een zoekopdracht op Amazon.

Als eerste haven die je echt moet proberen Nationale semicoductor website en de Lineaire Semiconductor website en kijk naar de application notes op Lineaire toezichthouders.

Om een snelle levering gebeurt kunt u gebruik maken van de LM317 regelaar en het aanpassen van 1.25V tot ongeveer 2V onder de ingangsspanning van de toezichthouder.

Ze zijn niet moeilijk te krijgen werkt het allerbeste en veel geluk

Shogun

Hallo
Elektuur heeft een PIC16F84 gecontroleerde PSU en ik heb er een gevonden op het web ik zien of ik up kan het laden hier voor (niet de vorm 1 i Elektor moet zeggen)
snaper

Ik vond het buiten dit kan u helpen of op zijn minst geven u enkele tips vorm wanneer u net als de pic chip en het gebruik 10k potten te verwijderen met 5 volt voeden

snaper
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Een andere goede bron voor eenvoudige ontwerpen is de amateur-radio handboeken stak door de VS en het VK ARRL RSGB.Ook zal elke ouder voor algemene doeleinden radio engineering handboek werken.Check in uw plaatselijke bibliotheek voor de een door Terman van ongeveer 50 jaar geleden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back