Light Detector Circuit Suggesiton?

M

mertkan65

Guest
Hallo iedereen.Ik ben nieuw hier.Ik zoek de oude thema's, maar ik vind cant enig idee over mijn probleem.

Nu, ik heb voor de uitvoering van een systeem, dat het verstand het bedrag van ambient verlichting niveau en geeft aan dat het met behulp van een indicator.Ik wil gebruik maken van een array van LED's aan te geven het bedrag van de verlichting.

Hoe kan ik dit circuit?Is er een boek of een documentaire die je kunt stellen?

Bedankt voor je hulp ..

picotube schreef:Omgevingslichtsensor (ALS)h ** p: / / www.taosinc.com/

Tandy / Radio Shack verkoopt foto weerstanden.Maak een brug circuit met een op amp stadium.Dan moet je een aantal comparatoren voor het opsporen van de verschillende niveaus en spanning elke vergelijkingslocatie kunnen besturen van een LED.

winderig schreef:

Tandy / Radio Shack verkoopt foto weerstanden.
Maak een brug circuit met een op amp stadium.
Dan moet je een aantal comparatoren voor het opsporen van de verschillende niveaus en spanning elke vergelijkingslocatie kunnen besturen van een LED.

mertkan65 schreef:winderig schreef:

Tandy / Radio Shack verkoopt foto weerstanden.
Maak een brug circuit met een op amp stadium.
Dan moet je een aantal comparatoren voor het opsporen van de verschillende niveaus en spanning elke vergelijkingslocatie kunnen besturen van een LED.

Ik denk dat een LED zou voldoende moeten zijn om het werk te doen met behulp van een TIA.Meer licht meer stroom.Output hoger potentieel.

U kunt er een circuit met op-amp podium en bar grafiek LED display IC.Deze vind je in dit forum of enywhere anders op het web ..

Bedankt voor uw berichten.Ik heb mijn eigen ontwerp.Hier is het circuit.Ik simuleren en het werkt goed.Ik wacht op uw opininons.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back